۶۰ درصد از تصویربرداری “به رسم گلبری” به پایان رسید

۱۸خردادماه،

۶۰ درصد از تصویربرداری فیلم مستند “به رسم گلبری” به کارگردانی و نویسندگی “سید مرتضی سبر قبا” در شهر دزفول به پایان رسید.

“سید مرتضی سبز قبا” کارگردان “به رسم گلبری” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: داستان این مستند در خصوص “حمید نورآبادی” شاعر دزفولی است سالهاست در زمینه هنر تازه و هنر محیطی فعالیت می کند و آثار او در نمایشگاه ها و جشنوار های ملی و بین المللی بسیاری به نمایش در آمده است.
وی در ادامه اظهار داشت: ارتباط خاص او با طبیعت و شیوع بدیع اجرای آثارش موضوعی است که در این فیلم به تصویر کشیده می گردد.
نویسنده فیلم کوتاه “از نوزاد” بیان کرد: زندگی و آثار هنری هنرمند دزفولی “حمید نورآبادی” مهمترین دغدغه این ارتباط و تعامل درست انسان با هستی و طبعیت پیرامون خویش است که از مؤلفه های آثار این هنرمند محیطی نیز به شمار می آید.
وی با اشاره به اینکه اگر آب و هوا باشد تصویربرداری در حدود ۲ ماه دیگر به طول خواهد انجامید، افزود: این مستند با فرمت HD در مدت زمان ۴۰ دقیقه تولید می گردد.
وی در مورد دیگر عوامل سازنده فیلم مستند “به رسم گلبری” بیان کرد: “حجت کایدخورده” دستیار تصویر و عکاس، “رضا چشم چراغ” مدیریت تولید، “حمید نورآبادی” و خودم تهیه کننده این مجموعه هستیم.
گفتنی است، در این مستند “سید مرتضی سبزقبا” علاوه بر کارگردانی، نویسندگی، تصویربرداری، تدوین و صداگذاری این پروژه را بر عهده دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.