۷چیزی که باید برای زمستان بخرید

۱۶م دیماه ،

زمستان از راه رسیده است و زمان آن رسیده که خود را در لباس های پشمی و بافتنی بپوشانید ولی اقلام دیگری نیز وجود دارد که باید به لیست خرید زمستانی خود اضافه کنید……

 ۱٫ نرم کننده لب

 لب ها در زمستان بیشتر تحت تاثیر هوای سرد زمستانی قرار گرفته و خشک و ترک خورده می شوند. به گزارش ممتازنیوز نرم کننده لب از ضروری ترین اقلام مورد نیاز این فصل است. نرم کننده لب نه تنها لب ها را مرطوب می کنند ، بلکه از خشک شدن لب ها نیز جلوگیری می کند. انواع مختلف نرم کننده لب بر طبق نوع پوست موجود است.

۲٫ رژگونه

رژگونه سبب می گردد در زمستان پوست صورتی و لطیف به نظر برسد. در فصل سرما پوست تمایل بیشتری به خشکی و رنگ پریدگی دارد. رژگونه های طبیعی همیشه گزینه بهتر برای زمستان است. رنگ هایی نظیر صورتی ملایم و صدفی برای این فصل خوب است.

 ۳٫ مرطوب کننده

یکی دیگر از ملزومات بسیار مهم زمستان مرطوب کننده است چرا که به نرمی آن و جلوگیری از خشک شدن پوست در سرمای زمستان کمک می کند. به گزارش ممتازنیوز همچنین از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند.

۴٫ بوت های زمستانی

 بوت ها واقعا گزینه خوبی برای پوشیدن با لباس های زمستانی است. آن ها را می توان با شلوارهای مختلف پوشید. بوت ها برازنده به نظر می رسند و هر زمستان می توانید از آنها استفاده کنید.

 ۵٫ ساق پا زمستانی

 ساق پاهای گرمی که از نخ های گرم بافته شده بدن را در زمستان گرم نگه می دارد و به گزارش ممتازنیوز باید در لیست خود داشته باشید.

۶٫ کدو

یکی از سبزیجاتی که باید در رژیم غذایی زمستانی خود اضافه کنید کدو است. کدو حاوی آنتی اکسیدان است که به دفع مسمومیت بدن کمک می کند. علاوه بر این دمای بدن را نرمال نگه می دارد .حتی سیر نیز باید در طول زمستان مصرف شود.

 ۷٫ دستگاه تهیه شکلات داغ

همه دوست دارند در سرمای زمستان نوشیدنی گرم بنوشند. پس ایده خوبی خواهد بود تا این دستگاه را داشته باشید تا هر زمان از سرمای خارج به خانه رسیدید یک شکلات داغ فوری بنوشید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.