۹ خواهر و برادر با مجموع ۸۱۸ سال سن!!

مسن ترین عضو این خانواده کنسولاتا است که خود ۹ فرزند و ۲۴ نوه ، ۲۵ نبیره و سه ندیده او چهارشنبه ۱۰۵ سالگی او را جشن خواهند گرفت.

 

Age up

 

به گزارش “یک پارس”به نقل ازممتازنیوز، طول عمر یکی از نعمت های خداوند است که طی سالهای اخیر میانگین آن در جامعه ایران سیر صعودی داشته است اما بسیاری از کشورهای دنیا نیز برنامه های زیادی را برای داشتن جمعیتی با سن زیاد و سلامت جسمانی و روحی تدارک دیده اند .

 

بنا بر آمارهای رسمی منطقه ساردینیا در ایتالیا به ویژه در ناحیه اوگلیاسترا رکوردهای قابل توجهی را در طولانی بودن عمر در اختیار دارد. میانگین این منطقه ۲۲ فرد بیش از صد سال برای هر صد هزار نفر است در حالی که این رکورد در بقیه ایتالیا هشت نفر بالای صد سال برای هر صد هزار نفر است.

 

اکنون نیز پس از هفت سال تحقیقات در پنج قاره، گینس تایید کرده که خانواده ملیس یکی از مشهورترین خانواده های موجود در این منطقه، رکورد جهانی طولانی ترین عمر را در اختیار دارد زیرا نه برادر و خواهر عضو این خانواده روی هم ۸۱۸ سال سن دارند که این رکورد به تایید کتاب رکوردهای گینس رسیده است.

خواهر بزرگ در این خانواده ۱۰۵ سال دارد .

 

۹ برادر و خواهر در قید حیات در این خانواده، در مجموع ۸۱۸ سال و ۲۰۵ روز سن داشتند.

 

مسن ترین عضو این خانواده کنسولاتا است که خود ۹ فرزند و ۲۴ نوه ، ۲۵ نبیره و سه ندیده او چهارشنبه ۱۰۵ سالگی او را جشن خواهند گرفت.

جالب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.