IPV6 بهترین سیستم برای عرضه خدمات صوتی و تصویری در اینترنت

۲۲م دیماه ،

نسخه ۶ آدرسهای عددی اینترنتی در کنار افزایش انعطاف پذیری سیستم مرکزی سبب خواهد شد تا کیفیت تمام خدمات عرضه شده افزایش یافته و در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان به طور قابل توجه بیشتر شود.

مهندس علی اصغر انصاری معاون توسعه مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه به طور کلی زمانی که تعداد کاربران ارتباطی منطقه افزایش می یابد و درخواست مشترکان برای استفاده از خدماتی مثل وای فای، وایمکس، RFID و بلوتوث بالا می رود،کنار گذاشتن سیستم  بهترین راه ممکن خواهد بود به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیان داشت: این سیستم به جز افزودن آدرسهای تازه می تواند امکانات دیگری را در اختیار اشخاص قرار دهد.

وی افزود: نسخه ۶ آدرسهای عددی اینترنتی در کنار افزایش انعطاف پذیری سیستم مرکزی سبب خواهد شد تا کیفیت تمام خدمات عرضه شده افزایش یافته و در نتیجه میزان رضایتمندی مشتریان به طور قابل توجه بیشتر شود. 

وی تصریح کرد: IPV6 به تمامی مشترکان تلفن همراه امکان می دهد تا آسان تر از قبل به شبکه های موجود دسترسی داشته باشند و بدون تماس مجدد با شبکه مرکزی و تغییر IP خود، مزایای اینترنت پرسرعت را به کار برند. 

معاون سازمان فناوری اطلاعات انجام طرح های ملی فناوری اطلاعات را از جمله تکالیف این سازمان برشمرد و خاطرنشان ساخت:طراحی ؛راهبری و اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات ؛طرح مهاجرت به نرم افزارهای بومی و همچین طرح مهاجرت به IPV6 که مزایای استفاده از آن ذکر شد از جمله اقداماتی است که سازمان فناوری اطلاعات در خصوص حمایت از طرح های کلان ملی انجام داده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.