R7 و R12، تبلت های ویندوز ارتی بلو HTC برای سه ماهه سوم سال

ممتازنیوز:

دسامبر سال گذشته بود که خبرهایی در مورد کار کردن شرکت HTC برروی تبلت های ۷ و ۱۲ اینچی ویندوزی بگوش می رسید، خبری که امروز و بار دیگر منتشر شد، البته این بار به همراه مشخصاتی از این دو محصول اچ تی سی. توجه داشته باشید که این اطلاعات و جزییات تنها از طریق منابع مختلف اعلام شده و هنوز تاییدیه ای از سوی اچ تی سی منتشر نشده است.

HTC-Flyer-with-Windows-8-edited

این دو تبلت دارای کدنام R7 و R12هستند که به احتمال فراوان حرف “R” به معنای استفاده آنها از سیستم عامل ویندوز RT بلو است. البته در این زمینه احتمالات دیگری هم وجود دارد.

HTC R7 تبلت کوچکتر خواهد بود که دارای صفحه نمایش ۷ اینچی فول اچ دی، پروسسور چهار هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ و ۲ گیگابایت رم می باشد. پس طبیعتا این تبلت دارای قیمت بالایی خواهد بود.

از دیگر مشخصات این تبلت می توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه با یک اسلات microSD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، بلوتوث ۴.۰، وای فای و A-GPS اشاره نمود. قرار است نسخه ای از آن با قابلیت ارتباطی +LTE/HSPA معرفی شود. این تبلت ممکن است دارای ویژگی های HDMI, DLNA یا NFC نباشد.

تبلت بزرگتر که HTC R12 نام دارد، دارای همان ویژگی های R7 است و تنها صفحه نمایش ۱۲ اینچی آن دارای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و مجهز قابلیت های ارتباطی بیشتر خواهد بود.

جزییات بیشتر این تبلت های اچ تی سی مانند قیمت و زمانه معرفی دقیق آنها ناشناخته باقی مانده است.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.