سکوت ۱۰ ساله ایلیا منفرد در خوانندگی شکسته شد/ منفرد ˝سه دیو و سه دلبر˝ را کارگردانی ‌می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سرانجام سکوت ده ساله ایلیا منفرد شکسته شد و آلبوم تازه این هنرمند با نام ˝برای همه سال‌هایی که گذشت˝ به زودی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

به گزارش سرویس موسیقی هنرآنلاین/ سرانجام سکوت ده ساله ایلیا منفرد شکسته شد و آلبوم تازه این هنرمند با نام “برای همه سال‌هایی که گذشت” به زودی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

ایلیا منفرد در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: نام این آلبوم به سال‌های سکوت من که از ۱۳۸۲ آغاز شده اشاره دارد. این آلبوم شامل ۱۶ قطعه است که شعر، آهنگ و تنظیم همه قطعات را خودم برعهده داشتم.

او افزود: این آلبوم فعلا مراحل میکس و مسترینگ را طی می‌کند و طی ۱۰-۱۵ روز آینده آماده پخش خواهد شد. شرکت “تصویر موسیقی” با مدیریت اشکان اقوامی مجوزهای این آلبوم را گرفته و درخصوص شرکت پخش کننده آلبوم هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

منفرد ضمن اشاره به همکاران خود در تولید این آلبوم گفت: نزدیک به سی نوازنده در این آلبوم با من همکاری کردند که از همه آنها تشکر می‌کنم اما در تولید این کار دو نفر شایسته تشکر ویژه می باشند؛ اول باید از اشکان اقوامی مدیر برنامه‌هایم تشکر کنم. واقعیت این است که بعد از این ده سال سکوت، تصمیم گرفته بودم خوانندگی حرفه‌ای را کنار بگذارم، اما اشکان اقوامی بود که اسپانسر روحی من شد و کاری کرد که من دوباره به فضای موسیقی برگردم و به فکر تولید این آلبوم بیفتم.بعد هم از امیر تفرشی تشکر می‌کنم که به خوبی هرچه تمام میکس و مسترینگ قطعات را انجام داد.

خواننده ترانه “گل ارکیده” درخصوص سبب فعالیت نداشتن در ۱۰ سال قبل گفت: طی این ۱۰ سال موفق به اخذ مجوز نمی‌شدم ولی اینکه سبب این موضوع چه بود باید بگویم آخرش نفهمیدم چرا ده سال به من مجوز ندادند.

منفرد افزود: از همه همکارانم که طی سال‌های عدم حضورم در مارکت موسیقی در کنارم ماندند و مرا تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

ایلیا که در کنار فعالیت‌های موسیقی به صورت حرفه‌ای به کارگردانی سینما و تلویزیون نیز اشتغال دارد، در خصوص فعالیت‌های تازه‌اش در حوزه سینما گفت: طی یکی دو هفته آینده پیش تولید فیلمی را آغاز می‌کنم. این فیلم “سه دیو و سه دلبر” نام دارد که در ژانر طنز موقعیت است. فیلمنامه از خودم است و سایر عوامل فیلم طی روزهای آتی مشخص خواهند شد.

یادآوری می گردد ایلیا منفرد در سال ۱۳۵۵ در کرمانشاه متولد شد. آموختن موسیقی را از کودکی آغاز کرد . ایلیا قادر به نواختن بیش از ۱۰ ساز مختلف است، اما ساز اصلی او گیتار است. او نزد اساتیدی چون محمد نوری آموزش دیده است. آلبوم اول منفرد به نام “دلتنگی‌های گیتار من” در زمستان ۷۶ وارد بازار شده است. دومین آلبومش “ایلیا” نام دارد که در سال ۷۹ انتشار یافت. آهنگ “گل ارکیده” از آلبوم ایلیا محبوبیت بسیاری برای ایلیا منفرد به ارمغان آورد.

سینما و تئاتر حوزه فعالیت حرفه‌ای ایلیا منفرد بعد از موسیقی است. او تا کنون در ۴۲ اثر تئاتری در مقام نویسنده، کارگردان یا سازنده موسیقی متن همکاری کرده است. همچنین کارگردانی فیلم‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از آن جمله می‌توان به فیلم های “برگ و باد”، “اینجا پایان دنیا نیست”، “پرواز ققنوس”، “۶”، کلاه مخملی‌ها”، “خیال خام” و “چشم‌های کر، گوش‌های کور” اشاره کرد.
 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.