پنگول به بازیگران «پایتخت ۲» پیوست

۱۷م دیماه ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هومن حاج عبداللهی (صداپیشه شخصیت پنگول) به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «پایتخت۲» پیوست.

«الهام غفوری» تهیه کننده «پایتخت ۲» در گفت‌وگو با فارس گفت: روستای شمالی شیرگاه و خانه نقی همچنان لوکیشن این سریال پایتخت ۲ است و هومن عبداللهی در نقش رحمت مقابل دوربین این سریال رفت.

بنا بر این گزارش، لیندا کیانی، نسیرین نصرتی، از دیگر بازیگران تازهی می باشند که در پایتخت ۲ در کنار بازیگران اصلی این سریال نقش آفرینی کردند.

به گفته غفوری تا دو هفته دیگر ضبط بخش‌های مختلف این سریال در شیرگاه ادامه دارد و بعد از آن گروه برای ضبط بخش‌های شهر عازم تهران می‌شوند.

پایتخت ۲ که به سفارش مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده دربارهٔ خانواده نقی است که با کامیون ارسطو از یکی از شهرهای شمالی عازم سفر می‌شوند تا گنبد و گلدسته‌ای را به مسجدی در یکی از شهرهای جنوبی برسانند.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از: محسن تنابنده در نقش نقی، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی، ریما رامین فر در نقش هما، احمد مهران‌فر ارسطو، مهران احمدی شوهر خواهر نقی، لیندا کیانی نقش سفارش دهنده گنبد و گلدسته، نسرین نصرتی در نقش خواهر نقی، سارا و نیکا فرقانی اصل دو قلوها

تهیه کننده: الهام غفوری، کارگردان: سیروس مقدم، سرپرست نویسندگان: محسن تنابنده، نویسندگان: کورش نریمانی، حسن وارسته، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار : امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح گریم: مجید اسکندری، جانشین تولید: محمود اتحادی، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، رضا شریفی، منشی صحنه: امیر رضا مکین، عکاس نادر فوقانی.

پایتخت ۲ که نگارش آن را محسن تنابنده بر عهده گرفته قرار است در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، برای نوروز امسال از شبکه یک پخش شود.


خبرگزاری انتخاب | entekhab.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.