کشف حجاب بازیگر زن ایرانی مقابل چشم همسرش

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

آخرین تصویری که از بهرام بیضایی و مژده شمسایی در کنار خواننده هتاک فراری ، انتشار یافته است ، نشان می دهد ، این بازیگر زن سینمای ایران هم با حضور در غرب ، جو زده شده و کشف حجاب کرده است. بهرام بیضایی از منتقدین سرسخت وضعیت سینمای ایران است و البته با انتشار یافتن این عکس ، می توان حدس زد که یکی از اعتراضات این کارگردان به حفظ شئون اسلامی در سینماست!

برای مشاهده جدید ترین اخبار و عکس های بازیگران ایرانی کلیک کنید

تاریخ بروز رسانی اخبار: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. الاغ:

    وای وای حسین وای

  2. oloni:

    با سلام خدمت تمامی دوستان با توجه به این که حجاب امری شخصی است ودلبخواهی اما این باریگران مثلا نماینده کشور اسلامی هستند وکار اشتباهی است به نظر من صدا وسیما قبل از ورود چنین اشخاصی به عرصه تلویزیون و سینما کمی هم به خود زحمت میداد و درباره اخلاق و رفتار و عقاید آنها بررسی می کرد

  3. جوان ایرانی:

    من اسلام رو دوست دارم و به موازینش احترام میزارم وپایبندم اما دوستان مسلمون به این نکته توجه داشته باشید که داشتن یا نداشتن حجاب یه امر انتخابی نه اجباری .و این که کسی رو به خاطر نداشتنش بخوایم سرزنش کنیم کار اشتباه و ظالمانیه.
    اصلا کی گفته همه باید به این بهشتی برن که شما میگید؟

    • نام شما...:

      همینجوری.اسلام.رو.دوست.داری؟؟؟؟؟؟
      موازین.همون.اسلامی.که.دوست.داری.میگه.همه.مسلمونا.باید.حجاب.داشته.باشن

  4. فلانی:

    حالا مگه اینایی که این چند وقته رفتن و به اصطلاح کشف حجاب کردن قبلا که تو ایران بودن حجاب داشتن که بخواد کشف بشه؟!!!نه عزیزان به ظاهرشون تو تلویزیون نگاه نکنین اگه تصاویرشون رو تو جشنواره ها و سینما و عکسهایی که خودشون منتشر میکنن ببینین دستتون میاد که اینا قبلا هم مکشوف تشریف داشتن فقط الان دیگه تصمیم گرفتن تابلوش کنن!!!به نظرم ولشون کنین چون اصلا قابل بحث نیستن حالا اگه یه روز یکیشون رفت که قابل بود میایم بحث میکنیم.

  5. کامران:

    من همیشه بهرام بیضایی رو دوست داشته ودارمواین کار همسرش رو هم یک امر خصوصی میدانم وبه هیچ کدام ازاین افراد متعصب و خشک مغز ارتباطی ندارد.

    درودبرباشرف ترین کارگردان سینمای ایران
    بهرام بیضایی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.