اخبار کوتاه ورزشی

به گزارش پایگاه خبری فدراسیون فوتبال، این رقابت ها در گروه نخست به میزبانی کرمان برگزار می شود و در آن تیم های آراد کرمان، راشا کویر گرمسار، سفید رود آستانه، لرستان، جوانرود کرمانشاه، تربیت بدنی دزفول به مصاف هم می روند.

در گروه دوم که به میزبانی تیم رنگ نگین نما تنکابن برگزار می شود، تیم های شهرداری زنجان، نازپرکامیاران، هیات فوتبال آذربایجان غربی، روستایی عشایری لردگان، فولاد ماهان سپاهان دو و شهرداری اندیمشک حضور دارند.

این مسابقات از ۲۳ تیرماه آغاز می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند و به صورت گروهی بازی می کنند، همچنین این تیم ها به رقابتها لیگ دسته یک صعود خواهند کرد.

**دریافت درجه بین المللی برای سه داور بسکتبال ایرانی

‘ لیلا علیمرادی’، ‘صادق قنبری ‘و ‘محسن روشن ضمیر ‘ سه نماینده داوری کشورمان هستند که با حضور در کلاس داوری بین المللی و قبولی در امتحانات موفق شدند به درجه بین المللی داوری فیبا دست یابند.

**دریافت یک مدال طلا و دو برنز برای ورزشکاران ایرانی

‘مجتبی شبانه’ در ماده پرتاب دیسک در پانزدهمین دوره رقابت های دوومیدانی آسیا موفق شد به مدال طلا دست پیدا کند و همچنین ‘بهنام شیری’ در پرتاب دیسک و ‘حسن تفتیان ‘‌در ۲۰۰ متر به مدال برنز اکتفا کردند.

در رشته پرتاب دیسک ‘محسن شبانه ‘ از ایران با ۵۸ و ۷۹ سانتی متر در مقام نخست ایستاد،’ ارجان’ از هند با ۵۶ مترو۶۱ سانتی متر دوم شد و ‘بهنام شیری’ نیز از ایران با ۵۵ مترو۷۲ سانتی متر در رده سوم قرار گرفت .

ورزشی **۱۸۲۸**۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۴۴۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.