پیروزی چلسی و لیورپول

۱۰م دیماه ،

لیورپول در آخرین بازی هفته بیستم لیگ جزیره مقابل کوئینز‌پارک‌رنجرز به پیروزی رسید. پیش از آن چلسی از سد اورتون قبل بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انجام دو دیدار هفته‌ اول دور برگشت لیگ برتر انگلیس به پایان رسید.

چلسی، تیم متحول شده این روزهای لیگ جزیره موفق شد دو بر یک از سد اورتون بگذرد و چهارمین پیروزی متوالی خود را با رافائل بنیتس به دست آورد. در این دیدار که در ورزشگاه خانگی مملو از تماشاگر اورتون برگزار شد، بازیکنان این تیم آغازی توفانی داشتند و در دقیقه دو گل اول خود را توسط “استفان پینار” به ثمر رساندند. شاگردان بنیتس با دریافت این گل به بازی هجومی روی آوردند و سه دقیقه پیش از پایان نیمه اول گل تساوی را توسط فرانک لمپارد به ثمر رساندند. لمپارد، کاپیتان آبی‌های لندن گل دوم خود و تیمش را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه‌ دو بر یک به پایان رسید.

چلسی با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و رده سوم جدول رده‌بندی را از آرسنال پس گرفت. البته شاگردان بنیتس یک بازی عقب‌افتاده را نیز در برنامه دارند.

در آخرین دیدار هم قرمزپوشان آنفیلد که در ورزشگاه خانگی کوئینزپارک‌رنجرز به مصاف این تیم رفته بودند، کار راحتی پیش‌رو داشتند و با سه گل به پیروزی رسیدند. گل‌های لیورپول را در این دیدار لوئیس سوآرس (۱۰ و ۱۶) و دانیل اگر در دقیقه ۲۸ به ثمر رساندند.

لیورپول با این پیروزی خارج از خانه ۲۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سوانسی به رده نهم جدول صعود کرد.

هفته‌ بیست‌ویکم لیگ جزیره سه‌شنبه با انجام هفت دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی منچستریونایتد، پیشتاز رقابت‌ها در ورزشگاه ویگان به مصاف این تیم می‌رود.

شیاطین سرخ در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در صدر قرار دارند. منچسترسیتی و چلسی به ترتیب با ۴۲ و ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.