˝سریر˝ رئیس شورای عالی، ˝سرسنگی˝ مدیرعامل خانه هنرمندان

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در انتخابات خانه هنرمندان ایران

در انتخابات خانه هنرمندان ایران دکتر ˝محمد سریر˝ رئیس شورای عالی شد و دکتر ˝مجید سرسنگی˝ مدیرعامل باقی ماند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران که صبح یکشنبه ۴ اسفند در تالار استاد امیرخانی برگزار شد، نمایندگان دوازده صنف هنری، هیئت رئیسه شورای عالی و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران را انتخاب کردند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن‌های دوازده گانه هنری شامل خانه‌ تئاتر، خانه‌ موسیقی، خانه‌ ‌سینما، انجمن نقاشان ایران، انجمن طراحان گرافیک ایران، انجمن مجسمه سازان ایران، انجمن خوشنویسان ایران، انجمن شاعران ایران، انجمن عکاسان ایران، انجمن تصویرگران ایران، انجمن هنرمندان سفال و سرامیک، جامعه‌ مهندسان معمار ایران و دکتر “سید محمد هادی ایازی” معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، دکتر “محمد سریر” به عنوان رئیس شورای عالی، استاد “عزت‌الله انتظامی” به عنوان نایب رئیس شورای عالی، “طاهر شیخ الحکما” به عنوان خزانه‌دار و دکتر “فاطمه راکعی” به عنوان دبیر شورای عالی خانه هنرمندان ایران انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه پس از بحث و بررسی، حاضران به اتفاق آرا دکتر “مجید سرسنگی” را در سمت مدیرعامل خانه هنرمندان ایران ابقا کردند.

پیش از این استاد “غلامحسین امیرخانی” ریاست شورای عالی خانه هنرمندان ایران را بر عهده داشت که در این دوره به سبب مشاغل هنری و سفرهای مربوط به جشنواره‌های خوشنویسی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این استاد برجسته خوشنویسی کشور بیش از یک دهه ریاست شورای عالی خانه هنرمندان ایران را بر عهده داشت.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.