آدرس سایت ثبت‌ نام مسکن‌ ویژه

وزارت راه‌ و شهرسازی در یک گام تازه که در ایام تعطیلات اخیر در پایتخت برداشته، آدرس محلی را که متقاضیان مسکن‌ویژه باید با مراجعه به آنجا اسم‌نویسی کنند اعلام کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از دنیای اقتصاد: وزارت راه‌ و شهرسازی قبل از آنکه جزئیات رسمی درباره قیمت و شرایط ثبت‌نام طرح مسکن‌ویژه تهران را برای متقاضیان اعلام عمومی کند، در یک گام تازه که در ایام تعطیلات اخیر در پایتخت برداشته، آدرس محلی را که متقاضیان مسکن‌ویژه باید با مراجعه به آنجا اسم‌نویسی کنند اعلام کرده است.

این وزارتخانه -همان‌طور که پیش‌تر به نقل از رییس سازمان مسکن استان تهران خبر داده بود- تنها راه ثبت‌نام مسکن‌ویژه را «مراجعه اینترنتی» عنوان کرده و برای این شیوه اسم‌نویسی یک سامانه به نشانی www.maskanmehr.net را برای ثبت‌نام راه‌اندازی کرده است.

این سامانه همان سامانه قدیمی ثبت‌نام مسکن‌مهر است با این تفاوت که از امروز با مراجعه به آن، در قسمت بالای سامانه یک لینک با عنوان «ثبت نام متقاضیان پروژه مسکن منطقه تهرانسر» ایجاد شده که متقاضیان مسکن‌ویژه می‌توانند با ورود به آن از جزئیات طرح مطلع شوند.

در این سامانه بعد از ورود به لینک مسکن‌ویژه، ۲ گزینه با عناوین «شرایط و مراحل» و «ثبت‌نام» فعال می‌شود که از امروز تا زمانی که کار ثبت‌نام از متقاضیان آغاز شود، در این دو گزینه پیغام «زمان ثبت‌نام تا چند روز آینده به طور دقیق اعلام خواهد شد» درج می‌شود.

هم‌اکنون بعد از کلیک روی گزینه «شرایط و مراحل» این پیغام می‌آید: شرایط و مراحل و همچنین مدارکی که باید قبل از ثبت نام آماده کنید تا چند روز آینده به طور دقیق اعلام خواهد شد.

همچنین در سامانه‌ای که از امروز امکان ورود به آن برای ثبت‌نام مسکن‌ویژه، ایجاد شده است بعد از کلیک روی گزینه «ثبت‌نام» این پیغام می‌آید: اینجا محل ثبت‌نام اینترنتی پروژه مسکن‌ویژه تهرانسر است و ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی خواهد بود و تاریخ و ساعت دقیق شروع ثبت‌نام در چند روز آینده اعلام می‌شود.

قرار است نیکزاد وزیر راه‌وشهرسازی قیمت مسکن‌ویژه و زمان ثبت‌نام آن را در روزهای آینده اعلام کند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۳ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ثبت‌ نام مسکن‌ ویژه, سایت ثبت‌ نام مسکن‌ ویژه


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.