اتاق فکر صنعت و رسانه در سال تولید ملی ایجاد می شود

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۴:۵۰:۱۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو، تعامل هرچه بیشتر صنعت و رسانه را برای تحقق اهداف شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری دانست و برپایی نشست های علمی و کارشناسی را راهی برای انتشار، انتقال واقعیت ها، تلاش ها، موفقیت ها و حتی نقد های سازنده عنوان کرد.  
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، عبداله بابایی در حاشیه اولین نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۱، با بیان این مطلب گفت: امروزه غول های بزرگ فناوری و صنعت و بالاخص خودروسازان، اغلب دارای شبکه های اختصاصی رادیو تلویزیونی و روزنامه و نشریه هستند و دلیل این امر مشخص است؛ رسانه، سلاحی قدرتمند برای رقابت در بازار پر رقابت امروز جهانی است.
وی با بیان اینکه رسانه های کشور می توانند با انتشار اخبار و مطالب خود، حس همدلی و آرمان خواهی را در بین کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو افزایش دهند، اظهار داشت: اصحاب رسانه با نگاه به منافع ملی می توانند در داخل کشور به ثبات و آرامش صنعت خودرو برای حضور شایسته در بازار جهانی کمک کنند و نیز می توانند ضمن مقابله با فضاسازی های خبری رقبا و رسانه های بیگانه، به رشد و توسعه صنعت خودرو و تولید ملی کمک نمایند.
بابایی خاطر نشان ساخت: افزایش آگاهی افکار عمومی نسبت به دستاوردهای صنعت خودرو کشورمان به خصوص در یک دهه اخیر که به قدرت جهانی بدل شده است، از مهم ترین خواسته های مدیران و کارشناسان صنعت خودرو است، همچنین رسانه ها با نقد منصفانه عملکرد صنعت خودرو، به تصحیح خطاها و تسریع توسعه و پیشرفت صنعت خودرو یاری خواهند کرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: اصحاب رسانه، بین صنعت خودرو و افکار عمومی قرار گرفته اند و می توانند در دو جهت به بهترین وجه فعال باشند: اول، ارائه چهره ای دقیق و واقعی از شرایط امروز و برنامه های فردای صنعت خودرو به افکار عمومی و دوم، ارائه گزارشی دقیق از جایگاه صنعت خودرو نزد افکار عمومی برای بهبود و ارتقای آن ایجاد وفاق و اعتماد بین این صنعت و مردم و ذینفعان و مشتریان آن امروز بیش از گذشته، نیازمند یاری اصحاب رسانه است.
وی تاکید کرد: ایران خودرو نه تنها خود را بی نیاز از انتقاد رسانه ها نمی داند بلکه تعامل با رسانه ها را پیش نیاز و شرط تحقق اهداف استراتژیک خود می داند، ارتباط دو سویه ایران خودرو با جامعه و مشتریان مستلزم برخورداری از ارتباط فعال و سازنده با رسانه ها است.
بابایی خاطر نشان ساخت: سیاست ارتباط فعال با رسانه ها به منزله پیمودن مسیر پاسخگویی در برابر جامعه و مشتریان است.ایران خودرو رسانه ها را نه مانع و نه ابزار خود می داند بلکه نهادی مستقل و تخصصی می داند که باید در مسیر خدمت به جامعه با آنها تعامل فعالانه، سازنده و شفاف داشته باشد.
وی مهمترین سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در ارتباط با رسانه ها را، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های مختلف با اصحاب رسانه، بازدیدهای دوره ای اصحاب رسانه از ایران خودرو و برعکس، تشکیل اتاق فکر صنعت و رسانه در سال تولید ملی، برگزاری تست خودرو برای خودرو نویسان و تقویت اتوژورنالیسم صنعتی عنوان کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۶۵۰۱۸۱۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.