اجرای طرح ضربتی ساماندهی کارتون خواب های منطقه ۱۹

۱۹م دیماه ،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹،از طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی کارتون خواب های منطقه ۱۹ و شناسایی اشخاص بی خانمان،معتادان خیابانی،کودکان کار و خیابان و متکدیان خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی کارتون خواب های منطقه ۱۹ با شناسایی،جمع آوری و ساماندهی بیش از ۱۰۰ نفر از اشخاص بی خانمان،معتادان خیابانی،کودکان کار و خیابان،متکدیان و انتقال آنها به گرماخانه ها و مراکز نگهداری موقت در حال برگزاری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل سرما به همکاری سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی،از طریق گشت مرکزی،شناسایی اشخاص بی خانمان و کارتون خواب های منطقه ۱۹ و انتقال آنها به گرم خانه ها و مراکز نگهداری موقت پس از اجرای این طرح اقدام به شناسایی خانواده اشخاص گمشده و تحویل آنها به خانواده هایشان و یا در صورت مواجه با اشخاص بی سرپرست به سازمان بهزیستی معرفی و تحویل داده می شوند.
جوادی در خصوص طرح های دیگر معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۹ گفت: طرح شناسایی و ساماندهی کودکان کار و خیابان،کارآفرینی و برگزاری کلاس های آموزشی مهارت آموزی،پرورش خلاقیت،اشتغالزایی در کارگاه های کارآفرینی،مهارت آموزی ویژه کودکان کار و خیابان برای پیشگیری از کار کاذب و آسیب های احتمالی در حال برگزاری است.
وی در پایان با اشاره به طرح های اجرایی معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۱۹ افزود: گرم خانه و مرکز فوریت های خدمات اجتماعی منطقه ۱۹ با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی،مشاور شهردار منطقه ۱۹، معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه و روسای کلانتری به منظور ساماندهی و کاهش آسیب اشخاص آسیب دیده و در معرض آسیب افتتاح خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.