احمد خاتمی: امروز جبهه مقاومت جبهه عزت است

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جبهه مقاومت جبهه عزت است و در آن، حزب الله و نیروهای وابسته‌اش جایگاه والایی قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان امروز رهبری انقلاب درباره قدس و مسئله فلسطین اظهار کرد: بیانات امروز مقام معظم رهبری منشور تداوم مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی بود.

وی افزود: بیانات امروز ایشان تمام اراجیفی را که دشمنان علیه این آرمان مقدس دارند را خط بطلان کشید؛ کسانی می‌گویند رژیم صهیونیستی یک واقعیت است و باید با آن کنار آمد و رهبری فرمودند که باید با این واقعیت ساخته و پرداخته استکبار مبارزه کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که رهبری انقلاب اسلامی معتقدند زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است، اظهار کرد: دولت‌های غربی که پشتیبان این رژیم جلاد هستند در بیانات امروز رهبری محکوم شدند و ایشان تاکید کردند این دولت‌ها با سوابق ننگین خود نمی‌توانند در برابر بشریت سر بلند کنند.

خاتمی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت جبهه عزت است و در این جبهه حزب الله و نیروهای وابسته به آن در جایگاه والایی قرار دارند و باید از آنان حمایت کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: باید از جبهه مقاومت و به خصوص جریان حزب الله حمایت کرد و من به رسانه‌ها تاکید می‌کنم در این موضوع فعال باشند و جمله جمله بیانات امروز مقام معظم رهبری را تبیین و تفسیر کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.