ازدواج خواننده معروف باستاره زن هالیوود+ عکس

این زوج تا آخرین دقایق *به مهمانان هم صرفا یک سری اطلاعات مبهم ارائه داده بودند اما گویا این مراسم در نقطه ای واقع در جنوب ایتالیا انجام شده است.

عکس

ممتازنیوز : بالاخره و بعد از حدود پنج سال آشنایی، «جسیکا بل» بازیگر زن سینمای هالیوود با «جاستین تیمبرلیک» خواننده پاپ ازدواج کرده و این خبر را *به طور رسمی در اختیار مجله PEOPLE قرار داد.

این زوج هنری در یک گفتگوی کوتاه و کاملا اختصاصی با PEOPLE از برگزاری مراسم ازدواج خود خبر داده و گفته اند:«این یک ازدواج عالی بود. مراسم ازدواج *به گونه ای زیبا و با حضور خانواده و جمعی از دوستان ما برگزار شد.

جالب اینجاست که این زوج برای آن که حواشی پیرامون ازدواج خود را *به حداقل برسانند درباره محل برگزاری مراسم ازدواج *به هیچ رسانه ای اطلاعات ارائه نکرده و نقطه ای نامعلوم را *به عنوان محل مراسم اعلام کرده بودند.

این زوج تا آخرین دقایق *به مهمانان هم صرفا یک سری اطلاعات مبهم ارائه داده بودند اما گویا این مراسم در نقطه ای واقع در جنوب ایتالیا انجام شده است.

تیمبرلیک و جسیکا بِل از دسامبر سال قبل نامزد کرده بودند و از آن هنگام تاکنون نیز در اغلب مراسم رسمی در کنار یکدیگر حاضر بودند. تیمبرلیک درباره همسر خویش گفته است:«او یک انسان خیلی خیلی خیلی ویژه است.»

مراسم ازدواج این دو نفر پنجشنبه گذشته برگزار شد ضمن اینکه یک شب قبل از آن هم این دو نفر مهمانان خویش را *به یک مهمانی با موسیقی زنده و شام در کنار ساحل دعوت کرده بودند.

شبکه ایران

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جاستین تیمبرلیک, جسیکا بل, زن هالیوود, ستاره زن هالیوود


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.