از فروش بوسیدن روی ماه راضی نیستم

همایون اسعدیان در گفت‌وگو با هنرآنلاین

اسعدیان از فروش پایین فیلم‌های جدید در اکران گلایه دارد و می‌گوید در شرایط ملتهب اقتصادی مشخص است که سینما از سبد خانوار به بیرون پرت می‌شود!.

همایون اسعدیان کارگردان و تهیه کننده سینما که این روزها “بوسیدن روی ماه” را در اکران تهران دارد،در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: به هیچ وجه از فروش این فیلم رضایت ندارم و نه تنها این فیلم،بلکه هیچکدام از فیلمهای اکران اخیر فروش خوبی نداشتند و این نشانه یک بحران جدید و جدی در سینما است.

اسعدیان در مورد دلایل فروش کم این فیلمها گفت:مسائل مربوط به اکران و دعواهای پیش آمده از ابتدای سال تا به حال به اندازه کافی تاثیرات مخرب روی سینما داشته است ولی این تنها یکی از دلایل عدم فروش فیلمها است.در حال حاضر ما در یک شرایط اجتماعی ملتهب به سر می بریم که هر روز نگرانی از افزایش قیمت دلار وجود دارد و همه فعالیتها تقریبا تعطیل است.

او تصریح کرد:در این شرایط ملتهب سینما به عنوان یک کالای فرهنگی نه تنها در سبد کالای خانوار جایی ندارد بلکه از این سبد به بیرون پرت می شود و طبیعی است که کسی به سمت سینما نیاید.

اسعدیان گفت: فکر می کردم فیلمهای دیگر اکران مثل”بغض”به دیلی مضمون خاصش یا”من همسرش هستم”ه دلیل ترکیب بازیگرانش حداقل فروش خوبی داشته باشند اما متاسفانه فروش کم تمام فیلمها نشان داد مردم کمترین رغبتی به سینما رفتن ندارند.

پایان پیام/


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.