اعلام نتایج استخدام شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران ۹۲

اعلام نتایج نهایی آزمون(نتایج آزمون کتبی و مصاحبه‌ها)

به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی می‌رساند، از امروز نتایج «پذیرفته‌شدگان نهایی» به مرور و با توجه به زمان پایان یافتن مصاحبه‌های هر رشته، در سایت اعلام خواهد گردید. اعلام نتایج به دو صورت انجام خواهد پذیرفت :
۱٫ «اعلام نتیجه شخصی» که در لینک «اعلام نتیجه نهایی آزمون» قرار داده شده و برای هر شخص به صورت جداگانه اعلام نتیجه شده و حاوی نمرات آزمون کتبی و نمره مصاحبه این افراد می‌باشد. همچنین برای «پذیرفته‌شدگان نهایی» تاریخ مراجعه برای ادامه مراحل استخدامی اعلام گردیده است.
۲٫ «اسامی قبول شدگان نهایی و افراد ذخیره» برای هر رشته و مدرک تحصیلی به صورت مجزا و در قالب یک فایل پی دی اف که صرفا مشخصات فردی قبول شدگان نهایی و ذخیره ها در آن وجود دارد.(در لینک اسامی قبول شدگان نهایی و افراد ذخیره)
اعلام نتیجه نهایی آزمون
اسامی قبول شدگان نهایی و افراد ذخیره : مدرک تحصیلی دیپلم – کلیه رشته‌ها
تذکرات بسیار مهم :
* چنانچه در هر مرحله مشخص گردد فرد پذیرفته شده مدارک تحصیلی بالاتر داشته و یا دانشجو می‌باشد، قبولی وی کان لم یکن تلقی می‌گردد.
* پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایستی در تاریخ اعلام شده در صفحه «اعلام نتیجه نهایی آزمون» که به صورت شخصی برای خود آنها نمایش داده می‌شود، راس ساعت ۸ صبح در مجتمع شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران حاضر گردند.
* هرگونه اظهار عدم آگاهی و یا عدم مراجعه بر اساس اطلاعیه‌ها و زمان‌بندی هایی که از طریق سایت اعلام شده و یا خواهد شد، پذیرفته نبوده و به منزله انصراف افراد از ادامه مراحل استخدام تلقی می گردد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.