افتتاح فرماندهی بسیج نماز جمعه با حضور سردار کاظمی

اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم افتتاح فرمانده بسیج نماز جمعه با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) و نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری انجام شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح فرماندهی بسیج نماز جمعه امروز با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) و نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری انجام شد.  
 
در این مراسم سردار کاظمینی فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص) ضمن توضیح و تبیین برنامه‌های فرماندهی بسیج نماز جمعه و نقش چشمگیر نیروهای ارزشی در این ستاد اعلام داشت: تشکیل گردان‌های مختلف این ستاد نماز جمعه نشان مردمی بودن ستاد دارد که قبلا نیز شاکله آن توسط ریاست این ستاد بنا گذاشته شده بود.  
 
وی ضمن تحویل حکم مسئولیت فرماندهی بسیج نماز جمعه به “حجت‌الاسلام والمسلمین سید یدالله شیرمری” گفت: اعضا این ستاد بدون هیچ چشم‌داشتی به صورت داوطلبانه همانند فلسفه اصلی بسیج به خدمت رسانی برای این نماز سیاسی الهی مشغولند ما نیز آمادگی هرگونه همکاری دو جانبه برای برپایی این نماز را داریم.  

حجت‌‌الاسلام و المسلمین سیدیدالله شیرمردی در ادامه خطاب به فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه نبروهای مسلح تصریح کرد: این ارتباط دو سویه بین بسیج مردمی مستضعفین و ستاد مردمی نماز جمعه نقش بسیار موثری در بهتر برگزار شدن و نیز مطابق منویات “مقام معظم رهبری” در تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی داشته باشد.  
 
شایان ذکر است فرماندهی بسیج ستاد نماز جمعه برای تمامی اقشار جامعه اعم از نمازگزاران محترم و اعضا مردمی نماز جمعه در هفته بسیج تشکیل شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.