افشاگری مترجم رجوی

جام جم آنلاین: مترجم مخصوص سرکرده گروهک تروریستی منافقین از همکاری این گروهک با تعدادی از شخصیت‌های سیاسی و پارلمانی عراق از جمله طارق الهاشمی، معاون تحت تعقیب رییس جمهور عراق خبر داد.

 علی حسین‌نژاد که به تازگی از گروهک تروریستی منافقین جدا شده، با اشاره به فعالیت خود در این گروهک به عنوان قدیمیترین مترجم در بخش روابط خارجه گفت: شخصیت‌های سیاسی، رسانه‌ای و نمایندگان عراقی را از فهرست العراقیه و یا مخالفان دولت نوری المالکی، نخست وزیر و یا کسانی که مبالغ هنگفتی را مستقیما و غیر مستقیم از گروهک دریافت کرده‌اند، می‌شناسم که با این گروهک همکاری داشتند.

اصلاحات به تاریخ پیوست

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاحات حرفی برای گفتن ندارد، افزود: جریان اصلاحات به تاریخ پیوست و بقایای محدودی از آن باقی مانده اند که در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارند.

اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران درباره رایزنی با منوچهر متکی به عنوان کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب موتلفه روی هیچ فرد مشخصی تاکنون وارد صحبت نشده است اما آنچه مشخص است یک موتلفه ای را به عنوان کاندیدای انتخاباتی به مردم معرفی خواهیم کرد.

رضا پهلوی:پدرم علاقه‌ای به قدرت نداشت

 مجری شبکه سلطنت‌طلب پارس در برنامه ای که از این شبکه پخش شد در واکنش به ادعاهای رضا پهلوی مبنی بر بی میلی پدرش به قدرت و عدم دیکتاتوری حکومت پهلوی، خطاب به او گفت: اینکه می گویی پدرم داوطلبانه کشور را ترک کرد و به قدرت نچسبیده بود ، حرف های بی پایه و اساسی است چرا که پدرتان آن قدر به قدرت علاقه داشت و به آن چسبیده بودکه آمریکایی ها و دوستانش فکر نمی کردند که یک روزی کسی بتواند او را از جا تکان بدهد.

بهرام مشیری افزود: توده های میلیونی مردمی به خیابان ها آمدند و دولت آمریکا هم ـ که همواره پدر شما از او دستور می گرفت ـ به این نتیجه رسید که باید شاه از ایران برود و این دو باعث شدند که شاه علی رغم میل باطنی مملکت را ترک کند و اگر در ایران می ماند معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظارش می بود.»

وی افزود: «اینکه می گویی پدرم دیکتاتور نبود حرف کاملاً بی‌منطقی است چون شاه ایران و پدر او دیکتاتور بودند و این را فقط من نمی گویم بلکه دنیا می گوید و در زمان این دو همه آزادی ها از مردم سلب شده بود و همه آزادی خواهان در شرایط بدی به سر می‌بردند.»

اصلاح‌طلبان بر سر دو راهی

اصلاح‌طلبان پس از شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم و تحریم انتخابات مجلس نهم، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که راهی جز بازگشت به نظام و قانون اساسی برایشان نمانده است.

به گزارش سایت برهان ، جریان اصلاح‌طلبی که در سال‌های قبل از ۸۸ از درون دچار یک تحول و ساخت‌شکنی مضاعف شده بود، در بازی برای کسب قدرت، ساختارشکنی و تلاش برای براندازی نرم را پیش گرفت. این نوع بازی، بازی برد و باخت، مرگ و زندگی و یا به عبارتی بازی با حاصل جمع صفر بود.

راهی که جریان اصلاح‌طلبی انتخاب کرده بود یا با تغییرات اساسی در ساختار سیاسی کشور همراه می‌شد و یا در صورت شکست، با اضمحلال سیاسی این گروه همراه می‌بود، آنچه که اتفاق افتاد، احتمال دوم بود و پس از آن پایان اصلاح‌طلبی رایج را شاهد بوده‌ایم.

ترور دانشمندان هسته ای توسط موساد

 خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: دو تن از نویسندگان یک کتاب تازه انتشار، نوشته اند که سازمان جاسوسی اسراییل ( موساد) در ترور دستکم چهار دانشمند هسته ای ایران نقش داشته است.

این خبرگزاری با اشاره به اظهارات نویسندگان این کتاب که امروز (دوشنبه) به بازار عرضه می شود نوشته است: اعزام جاسوسان اسراییلی به ایران، بخشی از عملیات خرابکاری تل آویو به منظور توقف برنامه هسته ای این کشور بوده است.

به نوشته این خبرگزاری، «دن راویو» و «یوسی ملمن» در کتاب «جاسوسان در مقابل آرماگدون» نوشته اند که عناصر موساد با استفاده از موتورسیکلت که روش متداول در عملیات ترور این سازمان است، دستکم چهار نفر از دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.