اینتل دنیای نرم‌افزار و سخت‌افزار را به‌روز کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این شرکت در معرفی نسل تازه محصولات خود از پردازنده چندهسته‌ای SoC مبتنی بر فناوری ۲۲ نانومتری، رایانه همراه Chromebook مبتنی بر معماری Haswell و چهارمین نسل از پردازنده‌های Core vPro برای کاربران تجاری رونمایی کرد.
 
 
شرکت اینتل از آغاز طرح تازهی خبر داد که به سبب آن نسل تازه فناوری‌ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را روانه بازار می‌کند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این شرکت در معرفی نسل تازه محصولات خود از پردازنده چندهسته‌ای SoC مبتنی بر فناوری ۲۲ نانومتری مخصوص رایانه‌های لوحی، رایانه همراه Chromebook مبتنی بر معماری Haswell و چهارمین نسل از پردازنده‌های Core vPro برای کاربران تجاری رونمایی کرد.
 
دیگر فناوری‌های تازه اینتل شامل ظرفیت‌های افزوده شده به سرویس‌های پردازش ابری و سری ابزارها و نرم‌افزارهای تازه این شرکت می‌شدند که با انواع فضاهای پلتفورمی از جمله اندروید، کروم Chrome و ویندوز سازگاری داشتند.
 
دوگ فیشر( Doug Fisher) مدیر گروه نرم‌افزار و خدمات اینتل در این باره گفت: «از آنجایی که ابزارهای همراه بین کاربران جهانی شخصی و شخصی‌تر می‌شوند، اینتل در این زمینه نوآوری‌های فراوانی عرضه کرده است، تا مبتنی بر آن‌ها بتواند نسل تازه خدمات خود را ارایه دهد و امکان تجربه تازه کاربران شخصی و سازمانی در دنیای فناوری را فراهم آورد».
 
فیشر همچنین خاطرنشان کرد که شرکت اینتل در نسل تازه پردازنده‌های مرکزی ۶۴ بیتی خود از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری فراهم می‌آورد، تا با سیستم‌های حافظه‌ای بیش از ۴ گیگابایت بتوانند نسل تازه دستگاه‌های الکترونیکی را طراحی و تولید کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.