این پرسپولیس قهرمان اولین دوره رقابت های لیگ برتر شد

قهرمانی در اولین دوره رقابت های لیگ برتر سه شنبه ٧ خرداد ١٣٨١ در یک بعدازظهر شیرین و رویایی به نام پرسپولیس ثبت شد.

به گزارش ممتازنیوز؛ پرسپولیسی ها در اولین دوره از رقابت های لیگ برتر توانستند عنوان قهرمانی را از آن خودشان کنند. در آن سال و در شرایطی که استقلالی ها تا آخرین لحظه در صدر جدول رده بندی قرار داشتند،سرخپوشان فجر سپاسی را شکست دادند و آبی ها هم بازی را به ملوان واگذار کردند تا دست استقلالی ها از رسیدن به اولین جام لیگ برتر کوتاه بماند.

گزارش ویژه/ واکاوى اتفاقات هفته آخر لیگ برتر دوره اول؛ قهرمانی در مشت استقلال بود!

پس از این قهرمانی حرف و حدیث هایی درباره تبانی احتمالی پرسپولیس و فجر شهید سپاسی مطرح شد اما باید دقت کرد که سرنوشت قهرمانی در دستان استقلال بود و درباره تبانی پرسپولیس و فجر شهید سپاسی، مدرک و سندی وجود ندارد و چیزی اثبات نمی شود. استقلال می توانست فقط با زدن یک گل قهرمان اولین دوره لیگ برتر شود اما استقلال موفق به گلزنی نشد تا پرسپولیسی ها قهرمان اولین دوره لیگ برتر شوند. در واقع قهرمانی در مشت استقلالی ها بود اما آبی ها به راحتی مشتشان را باز کردند و قهرمانی را به پرسپولیس تقدیم کردند.

اتفاقات هفتم خرداد ٨١ به تاریخ پیوست ، اتفاقاتى که به ضرر استقلال و به سود پرسپولیس پیش رفت و منصور پورحیدرى هیچ وقت حاضر نشد در مورد آن بعدازظهر تاریخى و عملکرد بازیکنانش صحبت کند. اینکه چرا استقلال در بازی که می توانست منجر به قهرمانی اش شود، ضعیف بود و هیچ شباهتی به بازیهای گذشته استقلال در لیگ برتر آن سال نداشت.

در این عکس بهروز رهبری فرد،علی انصاریان،فرشید کریمی،یونس باهنر،مهدی تارتار،افشین پیروانی،محمد برزگر،حامد کاویانپور،امیر حسین اصلانیان،پژمان جمشیدی و حسن خان محمدی به چشم می خورند.

مربی پرسپولیسی ها دراین سال را علی پروین بر عهده داشت.

پرسپولیس
اولین قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر

پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.