بارش‌باران‌تابستانی‌درتهران/هواخنک‌ترمی‌شود

مشاور پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت:‌ بارش باران تابستانی از امشب تا روز دوشنبه در مناطق مختلف تهران و تعدادی از استان‌های نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

فارس: پرویز رضازاده گفت: از روز یکشنبه تا روز دوشنبه برای استان تهران و مناطق شمالی و همچنین در استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان، گیلان، مازندران و گلستان شرایط بارش باران وجود خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و مردم برای تفریح به دامنه‌ها سفر کرده‌اند با توجه به بارش باران از حضور در دامنه‌ کوهها و مسیر سیلاب‌ها خودداری کنند.

مشاور پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت این وضعیت در دامنه‌های مناطق مرتفع در تهران بیشتر است و همچنین در شهرهای مرتفع استان تهران بارش باران بیشتر خواهد بود.

وی افزود: همچنین در سطح شهر تهران بارش باران وجود دارد که در مناطق شمالی شدت آن بیشتر خواهد بود و همچنین باران همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح تهران وجود دارد.

رضازاده با اشاره به دمای تهران گفت: با شرایطی که در سطح استان تهران وجود دارد امروز و فردا در مجموع حدود ۵ درجه کاهش دما داشته باشیم و هوا خنک‌تر شود.

وی اضافه کرد: رخداد بارش باران در تابستان برای شهر تهران هرچند سال یکبار پیش می‌آید که امسال نیز بعد از چندین سال در این موقع از سال بارش باران تابستانی داشته‌ایم.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.