بازار مسکن فردا غافلگیر می شود

مدیر کل مسکن استان تهران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۰ هزارو ۱۲۲ واحد مسکونی فردا در تهران افتتاح و این واحدها در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله ، مهر ملکی و واحدهای نوسازی شده در بافت فرسوده شهر تهران و شهرستانهای این استان به بهره برداری می رسد.

تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۰ هزار و ۱۲۲ واحد مسکونی فردا در تهران افتتاح می شود گفت:این واحدها در قالب مسکن مهر ۹۹ ساله ، مهر ملکی و واحدهای نوسازی شده در بافت فرسوده شهر تهران و شهرستانهای این  استان به بهره برداری می رسد.

 وی ادامه داد: همزمان۱۵۰۰ واحد از ۵ هزار واحد  مسکونی دیگر نیز فردا در اسلام شهر  تهران توسط مقامات ارشد کشوری  افتتاح می شود.

مدیر کل مسکن استان تهران با اشاره به اینکه این واحدها جزء کامل ترین واحدهای مسکونی مسکن مهر در تهران به شمار می رود افزود: اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر ،ساخت ۲ باب مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس ، ساخت بازارچه ، مسجد و…برای ساکنان این سایت ساخته شده است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: همه تجهیزات داخلی ،این واحدها از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی،کابینت آسانسورو… آماده و تکمیل است.

مدیر کل مسکن استان تهران بااشاره به اینکه آورده متقاضیان برای این واحدهای مسکونی بین ۱۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است افزود: تسهیلات واحدهای مسکونی بین ۲۲ تا ۲۵ میلیون تومان است.

وی در ادامه یاد آور شد: متراژ این واحدهای مسکونی بین  ۸۵تا ۹۰ متری است  که به طور مثال، قیمت تمام شده این واحدها  ۳۶ میلیون تومان می شود.

 لازم به ذکر است برای جلوگیری از احتمال احتکار آپارتمان فروشی در آخرین ماه فصل خرید  مسکن توسط دلالان ، فردا حجم قابل توجهی واحد مسکونی با قیمت بسیار پایین و مجهز به وام بانکی روانه بازار تقاضای تهران می شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.