بازی های خانگی برای استقلال ارزش زیادی دارد

۷ م دیماه ،

ایمان موسوی دربارهٔ بازی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خدا را شکر سه امتیاز با ارزش را در اولین بازی دور برگشت گرفتیم.آلومینیوم بازی خوبی را انجام داد.خوشبختانه توصیه های کادر فنی را انجام دادیم و صدر جدول را پس گرفتیم.

وی دربارهٔ گلزنی دوباره اش برای آبی پوشان عنوان کرد:خوشحالم در لیگ برتر هم اولین بازی ام برای استقلال با گل همراه بود.تلاش می کنم در ادامه مسابقات هم برای استقلال گل بزنم اما برای همه ما مهم موفقیت استقلال است.

موسوی دربارهٔ صحنه مشکوک به پنالتی روی او در نیمه دوم که سبب شد داور به وی اخطار بدهد گفت:شک نکنید در آن صحنه بازیکن حریف روی من خطا کرد و آن صحنه پنالتی بود اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

وی دربارهٔ پشتکی که در نیمه دوم در هنگام پرتاب اوت زد، اظهار داشت:با این کار خواستم روحیه و اعتماد به نفسم را نشان دهم و این کار قابل هواداران استقلال را نداشت.

موسوی دربارهٔ بازی استقلال مقابل سایپا گفت:بازی سختی در پیش داریم.در دور برگشت بازی های خانگی برای استقلال ارزش زیادی دارد و باید با حمایت هواداران این بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی دربارهٔ رویارویی اش با میلاد میداوودی و اینکه برخی بازی را رقابت میان او و این بازیکن می دانستند عنوان کرد:میلاد بازیکن بزرگی است.او را دوست دارم و فوق العاده بازی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.