با این شرایط کره را هم می توانیم ببریم

محمدرضا خلعتبری که در دیدار چهارشنبه شب مقابل تونس یک گل زد، یک پاس گل داد و یکی از موثرترین بازیکنان ایران بود، بعد از بازی تماشایی اش گفت: بازی خوبی بود و ما یک بازی منطقی انجام دادیم. موقعیت های زیادی داشتیم و به جز دو گلی که زدیم می توانستیم با گلهای بیشتر، برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه نشد و در روزی که تیم ایران شایسته پیروزی بود، نتوانست به ان دست یابد و در مقابل، تونسی ها تنها دو موقعیت داشتند که از آنها نهایت استفاده را کردند اما امیدوارم مقابل لبنان با بازی خوب و یک نتیجه قابل قبول، سه امتیاز حساس آن دیدار را بدست آوریم.

به نقل از گل وی درباره شرایط اردوی مجارستان و تمرینات گفت: در سه روز اول که در کمپ تیم ملی مجارستان بودیم، شرایط واقعا استثنایی بود وبعد از آنکه به بوداپست هم آمدیم همه چیز خوب بود. در مجموع با اینکه زمان اردو یک هفته بود اما همه راضی بودند و تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشتیم و در پایان هم یک دیدار تدارکاتی مناسب داشتیم چون تونس هم تیم قدرتمندی بود.

خلعتبری درباره بازی با لبنان گفت: به نظر من شرایط تیم ملی بد نیست ضمن اینکه این اردوها برای آن است که ما در مسابقات اصلی و رسمی بتوانیم نتیجه بگیریم و اگر هم اشتباهاتی داریم که حتما داریم در مسابقات مهم آینده آنها را برطرف کنیم. ما در بازی با لبنان به سه امتیاز نیاز مبرم داریم و ان شاالله با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا با برد بیروت را ترک کنیم.

وی در پایان گفت: ما حتی در بازی با کره جنوبی هم که در مهرماه خواهد بود می توانیم پیروز شویم. تیم ما مقابل این تیم چه در زمان دایی و چه زمان قطبی بازیهای خوبی انجام داد اما نتوانست پیروز شود اما اکنون تیم ما هدف دارد و آن هم صعود به جام جهانی است و یک مربی داریم که با تمام وجود کار می کند و زحمت می کشد تا تیم نتیجه بگیرد. ما هم باید به این زحمات پاسخ بدهیم و به همین دلیل در هر مسابقه برای برد به میدان می رویم چون لیاقت مردم ایران و هواداران تیم ملی خیلی بیشتر از اینهاست و ان شاالله با صعود به جام جهانی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.