برلوسکنی از یک مجله عامه پسند شکایت کرد

۳۰م دیماه ،

10-738.jpg

سیلویو برلوسکنی از یک مجله زرد به اتهام انتشار یافتن یک سری دیگر از عکس‌های خصوصی وی شکایت کرد و خواهان دریافت ۸۵ هزار پوند غرامت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی میل، این در حالی است که پیش از این یکی از مجله‌های متعلق به سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا اقدام به انتشار یافتن تصاویر خصوصی کیت میدلتون، همسر نوه ملکه انگلیس کرده بود.

سیلویو برلوسکنی با شکایت از یک مجله عامه پسند به نام “Oggi” که دست به انتشار یافتن تصاویر خصوصی وی در یکی از ویلاهایش در کنار چند زن کرده خواهان دریافت مبلغی معادل ۸۵ هزار پوند غرامت شده است.

این مجله با انتشار یافتن تصاویر خصوصی برلوسکنی در کنار چند زن در یکی از ویلاهایش تیتر زده است “حرمسرای برلوسکنی”.

یک مجله متعلق به امپراتوری رسانه‌ای برلوسکنی، سال قبل میلادی اقدام به انتشار یافتن ۲۷ عکس خصوصی همسر نوه ملکه انگلیس و همسرش کرد.

اقدام این مجله بسیار جنجال برانگیز شد و زوج انگلیسی با انتشار یافتن بیانیه‌ای گفتند که این اقدام آنها را بهت زده و متاسف کرده است.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سیلویو برلوسکنی در اظهاراتی تاکید کرد: اگر حزب وی پیروز انتخابات ماه آینده در ایتالیا شود وی نخست وزیر ایتالیا نخواهد بود.

برلوسکنی در مصاحبه‌ای تلویزیونی تصریح کرد که آنجلینو آلفانو، وزیر سابق دادگستری و جانشین سیاسی وی گزینه او برای رهبری دولت آینده ایتالیا است.

وی افزود: اگر که ما پیروز انتخابات شویم نخست وزیر ایتالیا آنجلینو آلفانو خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.