برهانی: همان بهتر که کهکشانی نیستیم

   آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایران (ایپنا)، اظهارداشت: استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. ما مدتهاست تمریناتمان را آغاز کرده ایم و تا شروع لیگ به آمادگی کامل می رسیم. تمریناتی که قلعه نویی برای بازیکنان در نظر گرفته پرفشار است و شاید بچه ها الان خسته شوند اما نتیجه این تمرینات را در طول فصل خواهیم دید.

وی ادامه داد: به نظر من استقلال در حال حاضر از همه تیمها جلوتر است. برخی از تیمها که هنوز سرمربی شان هم معلوم نیست اما استقلال با همان استخوان بندی فصل گذشته تمرینات را شروع کرد. مطمئن باشید با شروع لیگ استقلال از همه تیمها آماده تر خواهد بود.

برهانی درباره مشکلات مالی تیم استقلال گفت: همیشه در استقلال همین وضعیت بوده و بازیکنان دیگر باید به این موضوع عادت کرده باشند. من با مسئولان باشگاه درباره مشکلات مالی صحبت کرده ام و قول داده اند تا قبل از اردوی ترکیه به بازیکنان پول برسانند.

مهاجم استقلال با اشاره به اینکه آخرین آقای گلی وی در لیگ در تیم قلعه نویی بوده، افزود: من از کار کردن با قلعه نویی خاطره خیلی خوبی دارم. وقتی یاد لیگ هشتم می افتم با انگیزه بیشتری تمرین می کنم. از عملکردی که پارسال داشتم راضی نیستم و به همین دلیل می خواهم امسال جبران کنم. باید دوباره به روزهای اوجم برگردم.

برهانی ادامه داد: هواداران استقلال نگران چیزی نباشند. استقلال وضعیت خوبی دارد و ما توانستیم اکثر بازیکنان اصلی سال گذشته را حفظ کنیم. تیم تقویت شده و روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود. امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود و من هم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم.

وی با اشاره به اینکه ستاره ها تنها عامل قهرمانی یک تیم نیستند، خاطرنشان کرد: پارسال استقلال بازیکنان خوبی جذب کرد و همه لقب کهکشانی به تیم ما دادند. همین موضوع فشار زیادی به استقلال آورد چون انتظارات واقعا بالا بود. همان بهتر که امسال این لقب را به ما نداده اند و با خیال راحت و بدون استرس می توانیم بازی کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.