بزرگترین و سریع‌ترین گوشی هوآوی در راه بازار خاورمیانه

۳۰اردیبهشت، موبنا- شرکت هوآوی دو مدل از گوشی‌های هوشمند، بزرگترین و سریع‌ترین را در ماه ژوئن در بازار خاورمیانه ارایه خواهد کرد.

هوآوی آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend (اَسِند) را بر مبنای استراتژی تازه “Make it Possible” به منظور افزایش جایگاهش در میان پنج برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه ارایه کرد.

سریعترین گوشی هوشمند ۴G LTE دنیا Ascend P2 و بزرگترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی در زمان معرفی محصول Ascend Mate، که بطور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES معرفی شده بودند در دبی به بازار خاورمیانه معرفی شدند.

” جیایو جیان” مدیر عامل Huawei Device خاورمیانه گفت: برای اولین بار برند Ascend را جهت گروهی از گوشی‌های هوشمند هوآوی، بیش از یکسال پیش اعلام و از آن زمان تاکنون یک سری گوشی های مطرح را تحت این نام معرفی کردیم.

وی افزود: اکنون در ادامه قدرتمندسازی بیشتر تعهد برند هوآوی در خاورمیانه بر مبنای استراتژی “Make it Possible”، ارایه Ascend Mate و Ascend P2 بازتاب اینکه هیچ جنبه‌ای نباید در طراحی یک گوشی هوشمند ایده آل مورد غفلت قرار گیرد، است.

Ascend Mate با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی کیفیتی با وضوح تصویر بالا در اختیار قرار می‌دهد.

Ascend mate به گونه‌ای طراحی شده که استفاده کاربر با یک دست از گوشی را با توجه به ضخامت بسیار کم ۹٫۹ میلیمتری آن امکان پذیر ساخته است.

در ادامه اشرف فواخرجی معاون Huawei Device خاورمیانه گفت: با توجه به بیش از دو دهه موفقیت در حوزه اطلاعات و ارتباطات ، تجربه فعالیت مان در کانال‌های توزیع، توانمندی های گسترده بخش تحقیق و توسعه، همراهی شرکای استراتژیک و اپراتورهای اصلی حوزه تله کام، هوآوی امروزه به رقیبی جدی در دنیا تبدیل کرده است.

این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 باریکترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت “MediaPad 10 FHD” به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.

گسترش و توسعه هوآوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش ۷٫۷ میلیارد دلار در سال گدشته افزایش بیش از ۸درصدی در یک سال و ارسال محصول بیش از ۱۲۷ میلیون دستگاه، دست یابد.

هوآوی هر ساله بیش از ۱۰درصد از درآمد کلی‌اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، این شرکت ۱۶ مرکز R&D و ۲۸ مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایرکرده است.

تنها در سال ۲۰۱۲ هوآوی ۴٫۸۳ میلیارد دلار – یا ۱۳٫۷درصد از کل درآمد فروش‌اش را در برنامه های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.

امروزه رده اصلی گوشی‌های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاس‌های جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آنها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می‌کند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.