بهره برداری فاز دوم بزرگراه آزادگان تا پایان امسال

۱۲م دیماه ،

فاز دوم بزرگراه آزادگان تا پایان امسال با تجهیز لوازم ترافیکی و تکمیل عملیات اجرایی این پروژه افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

زلفی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با افتتاح فاز یک بزرگراه آزادگان یکی از مهمترین بزرگراه ها توسط شهردار تهران و افتتاح قسمتی از بزرگراه آزادگان تا پایان امسال توسط شهرداری منطقه ۱۹، با دستور کار به حوزه حمل و نقل ترافیک منطقه با هدف نگهداری این بزرگراه، تجهیز لوازم ترافیکی، نصب تابلوهای هدایت مسیر، خط کشی ها، نصب گاردریل ها، ایمن سازی سرجناقی ها در انتقال به مسیرهای تندرو و کندرو بزرگراه از عملیات تکمیلی شهرداری منطقه ۱۹ است. 
وی در ادامه افزود: تایپ ترافیک منطقه ۱۹،‌ افتتاح و بهره برداری پورتال ارتقای فرهنگ ترافیک منطقه ۱۹ با آدرس www.teraffic19.ir‌  تا ۱۲ بهمن یا ۲۲ بهمن، با هدف ایجاد ارتباط با شهروندان منطقه ۱۹ و سایر مناطق در بحث اطلاع رسانی عمومی ترافیکی، نحوه استفاده از پارک آموزش در آینده ای نزدیک، تشکیل کلاس های ارتقای فرهنگ آموزش ترافیک و ایمن سازی به ویژه موتورسواران، پیاده روها و عابران با مشارکت حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۹ از پروژه های آتی حمل و نقل ترافیک است. 
زلفی گفت: در حال حاضر ایمن سازی سرجناقی ها، نصب پل عابر پیاده، خط کشی های بلوک های عابر پیاده، خط کشی محوری، نصب گاردریل ها، نصب GPS‌ روی اتوبوس ها در بحث عبور و مرور در ایستگاه ها از مهمترین پروژه های در دست بررسی شهرداری منطقه ۱۹ است. 
وی در پایان با اشاره به پروژه های آتی شهرداری منطقه ۱۹ افزود: برگزاری نمایشگاه ترافیک با موضوع ایمنی و ترافیک در سوم بهمن ماه، مناسب سازی معابر معلولین برای سهولت در رفت و آمدشان، بهسازی و مناسب سازی داخل ساختمان های محل سکونت معلولین از پروژه های آتی شهرداری منطقه ۱۹ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.