تأخیر در برپایی اردوها سبب نگرانی است

۱۵خردادماه،

مسعود جلیلوند عضو تیم ملی جوجیتسو در گفتگو با

در خصوص حضور در مسابقات COMBAT GAME  گفت: از ۱۹ سالگی وارد تیم ملی جودو شدم ولی بعدها به دلایلی از تیم ملی جودو، جدا شدم و وارد سبک جوجیتسو شدم.

هم اکنون حدود ۴ سال است، عضو تیم ملی جوجیتسوی کشورم و آماده ی حضور در مسابقات بزرگ  COMBAT GAME می شوم.

وی افزود: این مسابقات حدود ۵۸ روز دیگر آغاز می گردد و از ایران فقط من و محسن مجیدی توانسته ایم سهمیه کسب کرده و در این مسابقات
شرکت کنیم.

وی به تأخیر در آغاز اردوهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: قرار بود بعد از مسابقات ایتالیا، بلافاصله وارد اردوها شویم و متأسفانه تا کنون خبری از بر پایی اردوها نیست و با توجه به زمان اندکی که باقی مانده نمی دانم که چرا هنوز اردویی نداریم.

جلیلوند همچنین اضافه کرد: چون به تازگی از مسابقات ایتالیا برگشته ایم شرایط بدنی مان خوب است، اما این وقفه ای  که افتاده ما را کمی نگران است چرا که  بدن آماده ی ما ممکن است دچار افت شود و برای آماده سازی مجدد باید زمان بیشتری را صرف کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمی توانند تا برپایی اردوها به تنهایی به تمرینات خود بپردازند گفت: ما باید در شرایط اردوها قرار بگیریم زیرا مشکلات خانواده، کار، درسی و … مانع از تمرکز ما می گردد و نیز به تنهایی نمی توان تمرین کرد، انفرادی تمرین کردن تمرکز لازم ندارد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه به تمرینات خوب خوشبین و حسینی عادت کرده ایم و با نحوه ی کار آنها هر چند سخت و مشکل راحتیم، ما در کنار هم دوستانه کار می کنیم  و همین امر امتیاز مثبت کار ما به حساب می آید چرا که حضور این دو مربی خوب در کنار زمین مسابقات به ما انگیزه ی یک رقابت خوب را القا می کند و در ما انگیزه ایجاد می کند.

ملی پوش جوجیتسو یادآور شد: در مسابقات کام بت گیم فقط ۶ نفر در وزن ۸۵ کیلوگرم از سراسر دنیا هستیم زیرا فقط ۶ نفر سهمیه کسب می کنند و خوشبختانه من و هر  ۵ رقیب خود را به خوبی می شناسم،البته باید یادآوری کنم که این ۵ نفر بهترینهای دنیا می باشند و هیچ وقت نباید این حریفان را دست کم گرفت.

وی در خاتمه به حمایتهای فدراسیون ورزشهای رزمی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال فدراسیون شرایط بسیار خوبی را برای ما مهیا کرد و تا بتوانیم با آرامش خاطر هم در مسابقات ایتالیا شرکت کنیم هم در این مسابقات در پیش رو، رئیس فدراسیون برای اینکه بتوانیم در مسابقات ایتالیا حاضر شویم در بدترین شرایط عالی به هر قیمتی بود ما را اعزام کرد و امیدوارم در مسابقات آتی به خوبی بدرخشیم تا این حمایتها بی پاسخ نماند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.