تئوری پردازی رژیم صهیونیستی روند مذاکرات هسته ای را دچار مشکل می کند

‘ عباس فلاح ‘ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: تئوری پردازی های این رژیم غاصب در مورد دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای، آمریکا و برخی کشورهای غربی را تحت تاثیر خود قرار داده و آنها را مجبور به مقابله با ایران کرده است، ولی ایران هیچ وقت از مواضع خود در زمینه دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مدیران ارشد نظام تصمیم گرفته اند با نگرش مثبت به مذاکرات ادامه دهند و معتقدند در این راه نباید عزت ملت ایران خدشه دار شود.

وی گفت: اگر ایران در زمان دست یابی به تکنولوژی غنی سازی سه درصد از مواضع خود کوتاه می آمد، امروز نمی توانستیم به غنی سازی ۲۰ درصد برسیم و علاوه بر آن کشورهای غربی نیز حاضر به ارایه این تکنولوژی نمی شدند.

فلاح عنوان کرد: امروز خوشبختانه دانشمندان هسته ای در سایه ایستادگی در مقابل غرب و اتکا به روحیه خود باوری توانسته اند به این مرحله رسیده و تکنولوژی هسته ای خود را به رخ جهانیان بکشانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: البته نباید فراموش کرد که این پیشرفت در سایه منویات و تصمیمات موثر رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف حاصل شده و باید قدردان این نعمت در نظام اسلامی بود.

وی تاکید کرد: رویکرد جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای حفظ اقتدار نظام و رفع احتیاج های انرژی کشور است و از این سیاست رویگردان نخواهیم شد.

فلاح با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته ایران و ۱+۵ در مسکو، گفت: ایران با رویکردی مثبت وارد این مذاکرات شده و علاقه مند است با راهبردی گام به گام این موضوع را فیصله دهد ولی رژیم صهیونیستی با لابی گری مقابل ایران ایستاده که امیدواریم کشورهای مذاکره کننده از این رژیم غاصب تاثیر پذیر نباشند.

۷۲۳۷/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۵۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.