تشکیل کمیته رسیدگی به امور معلمان نخستین دستاورد سفر کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این کمیسیون جهت مشاهدات عینی وضعیت آموزشی در استان‌ها هر چند وقت یک با سفری خواهد داشت و تشکیل کمیته رسیدگی به امور معلمان از دستاوردهای این سفرها است.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر کمیسیون آموزش به خراسان رضوی گفت:‌ این کمیسیون در جهت مشاهده عینی وضعیت آموزش عالی و آموزش و پرورش و سایر بخش‌هایی که با ماموریت کمیسیون آموزش و تحقیقات تناسب دارد قرار است هر چند وقت یکبار سفری در سطح استانها داشته باشد که آغازگر این سفرها با مشهد مقدس صورت گرفت.
 
وی در ادامه از حضور وزیر آموزش و پرورش در این نشست خبر داد و تصریح کرد:‌ حاجی‌بابایی و معاونین وی در این نشست پیرامون سند تحول بنیادین نظراتی ارائه کردند و نمایندگان نیز دیدگاه خود را مطرح کردند و اعضا کمیسیون وزارت آموزش و پرورش به هم‌اندیشی جامعی در این زمینه رسیدند.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد تشکیل کمیته آموزشی را از نتایج این نشست خواند و خاطرنشان کرد: کمیته‌ای با حضور  اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، انقلاب فرهنگی و آموزش و پرورش برای تصمیم‌گیری نظام رتبه‌بندی معلمان تا دو ماه آینده تشکیل خواهد شد.
 
فیاضی این کمیته را نیاز اساسی معلمان خواند و خاطر نشان کرد:‌ این کمیته نیاز تعداد زیادی از معلمان در جهت ارتقا جایگاه آنها در نظام آموزش و پرورش را مرتفع می کند

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.