تمدید ثبت‌نام در جشنواره ارزیابی سایت‌های دولتی

با توجه به درخواست برخی دستگاه‌ها و همچنین بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور مبنی بر الزام حضور کلیه دستگاه‌های دولتی در جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌ها، زمان ثبت‌نام تا ۱۶ خرداد ماه تمدید شد.
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، سید روح‌الله سجادی، دبیر علمی سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی با مطلوب ارزیابی کردن روند ثبت‌نام تاکنون، خبر از تمدید زمان یاد شده داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۲۰ دستگاه از ۳ قوه مجریه، مقننه و قضائیه اقدام به ثبت‌نام اولیه نموده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام تا ۱۶ خرداد ماه، تصریح کرد: این مهلت، قابل تمدید نبوده و کلیه دستگاه‌ها قبل از اتمام تاریخ مذکور، نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.
سجادی در ادامه با اشاره به پشتیبانی و اشراف علمی صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های مختلف فاوا و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در سومین دوره برگزاری خاطرنشان ساخت: در این دوره علاوه بر استفاده از شاخص‌های تدوین شده در دوره دوم، شاخص‌ها و معیارهای جدیدی نیز مورد استفاده کمیته علمی قرار خواهد گرفت و علاوه بر روزآمدسازی در شاخص‌ها و محتوای ارزیابی وب‌گاه‌ها، زیرساخت فنی و نرم‌افزاری جشنواره شامل وب‌گاه رسمی و نرم‌افزار ارزیابی تخصصی و فنی پیاده‌سازی و به کار گرفته شده است.
گفتنی است جوایز اصلی این دوره از جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی است. همچنین جوایز ویژه این جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه پاسداشت خط و زبان فارسی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه رعایت استانداردهای وب و جایزه ویژه درگاه جامع خواهد بود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.