توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای از ۳۰ مرداد شروع می شود و زمان اعلام نتایج نیمه دوم شهریور

توزیع کارت آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای از ۳۰ مرداد شروع می شود و زمان اعلام نتایج نیمه دوم شهریور

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در روز سوم شهریورماه، زمان آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون را ۳۰ مردادماه اعلام کرد.

جلال طباطبایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ۳۷۴ هزار و ۸۱۸ نفر در آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۱۳۵ شهرستان صبح و عصر روز جمعه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گفته وی ۱۹۳ هزار و ۸۱۶ نفر در ۲۱ کدرشته امتحانی صبح جمعه و ۱۸۱ هزار و دونفر در ۲۰ کدرشته امتحانی بعدازظهر جمعه آزمون می‌دهند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ۱۲۸ هزار و ۱۰۴ نفر زن و ۲۴۶ هزار و ۷۱۴ نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از ۳۰ مردادماه آغاز می‌شود و تا دوم شهریورماه ادامه دارد، تصریح کرد: به داوطلبان در آزمون نوبت صبح یک دفترچه آزمون عمومی، پایه و تخصصی داده می‌شود تا در ۲۳۰ تا ۲۷۰ دقیقه به سؤالات پاسخ دهند، به داوطلبان نوبت عصر نیز یک دفترچه سؤال عمومی، پایه و تخصصی داده می‌شود تا در ۲۱۰ تا ۲۷۰ دقیقه به آن سؤالات پاسخ دهد.

طباطبایی زمان اعلام نتایج این آزمون را نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد.

کارت آزمون

 

آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای

 

نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.