جرارد: برای بازی با اوکراین آماده‌ام

  استیون جرارد، کاپیتان تیم ملی انگلیس در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از تعویضش در جریان دیدار جمعه شب انگلیس مقابل مولداوی که با برد ۰-۵ سه شیرها همراه بود، شرایط فیزیکی خوبی دارد و قادر خواهد بود تا در دیدار سه شنبه شب انگلیس مقابل اوکراین از دور دوم دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ شاگردان روی هاجسون را همراهی کند.

وقتی بازی انگلیس- مولداوی ۰-۳ دنبال می شد، ستاره لیورپول مجبور به خروج از زمین مسابقه شد. اما حالا جرارد ۳۲ ساله اعلام کرده که مشکل او مصدومیت نبوده و قصد داشته تا برای احتیاط بیشتر و حفظ آمادگی اش برای بازی با اوکراین زمین مسابقه را ترک کند.

جرارد در این باره به خبرنگار اسکای سپورتس نیوز گفت:« هیچ مشکلی وجود ندارد. من حالم خوب است و آماده ام.»

کاپیتان سه شیرها درادامه صحبتهایش رضایتش را از عملکرد تیمش در بازی با مولداوی ابراز کرد و گفت:« فکر می کنم که وقتی مقابل تیم هایی این چنینی قرار می گیری، بهترین حالت این است که کار را در نیمه اول بازی تمام کنی. گاهی وقتها کار سخت می شود و تعداد زیادی بازیکن دنبال توپ می افتند ولی به نظر من ما به خوبی حریف را پرس کردیم ودر زمینه گل زنی هم خوب بودیم.»

بعد ازانتشار خبر حضور جرارد در بازی با اوکراین، خبر جدیدی روی رسانه های خبری قرار گرفته که از غیبت اشلی کول در این بازی خبر می دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.