جریمه ۱۰ درصدی کادرفنی و بازیکنان تیم والیبال آلومینیوم المهدی

۳۰م دیماه ،

پس از شکست تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان مقابل تیم نوین کشاورز تهران،‌ اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم با جریمه ۱۰ درصدی رو به رو شدند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، پس از شکست سه بر یک تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان مقابل نوین کشاورز تهران در بندرعباس و سقوط این تیم به رده نهم جدول لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی از جریمه ۱۰ درصدی از قرارداد تمامی کادرفنی و بازیکنان این تیم خبرداد.

حسین جباری زاده افزود: در مسابقات دور برگشت لیگ برتر والیبال تمامی عوامل تیم والیبال آلومینیوم نتوانستند انتظارات مدیران و هواداران باشگاه آلومینیوم را برآورده کنند و در هفته های قبل با شکست های دور از انتظار از اهداف ابتدایی فصل به دور شدند.

وی با بیان اینکه شاید این جریمه سبب جریحه دار شدن روحیه و انگیزه بازیکنان و کادرفنی شود، اظهار کرد: امیدوارم در دیدارهای آتی شاهد نمایشی از تیم آلومینیوم باشیم که در نیم فصل اول با شکست بسیاری از تیم های مدعی خود را به عنوان حریفی قدرتمند مطرح کرده بود.

در حال حاضر تیم والیبال آلومینیوم المهدی با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و هفته آینده میهمان تیم کاله آمل است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.