خبر فوت میر حسین موسوی تکذیب شد

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/d6624ff66b248e9470983e7ab4d8e18e.jpg

خبر فوت میرحسین موسوی تکذیب شد

به گزارش ممتاز نیوزٍ، امروز در فضای مجازی و برخی رسانه ها شایعه ای منتشر شده که در حال فراگیر شدن است. و آن شایعه درخصوص یکی از سران فتنه یعنی میرحسین موسوی است. براساس این شایعه، ادعا می شود که میرحسین موسوی امروز فوت کرده است.

اما با پیگیری های انجام شده از منابع آگاه و مطلع، معلوم شدن این شایعه کاملا کذب بود و کاملا تکذیب می شود. بنابراین و براساس گفته های منابع کاملا موثق، میرحسین موسوی در سلامت کامل به سر برده و هیچ مشکلی که حیات و یا حتی سلامت وی را تهدید کند وجود ندارد.

بدیهی است که در شرایط امروزی کشور، باید از مسائل حاشیه ای و غیرضروری اجتناب ورزیده و در صورت بروز هر اتفاقی، خبر وقوع و کیفیت آنرا تنها از مراجع رسمی جویا شد و هیچ اعتنا و اعتمادی به مراکز سخن پرانی نباید نمود.

 

تا این لحظه ۳۳نظر ثبت شده
  1. محسن:

    بگردم براش طفلکی ها چه زندگی سختی دارند! هما بابا الان مسله رییس جمهور دیپلم داشتن یا نداشتن من؟ایرانی های عزیز ایشان نیازی به ما ندارد خودش در بهترین خانه در بهترین نقطه زندگی می کند و تعدادی انسان خام را جلو می اندازد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد بعد از مرگش هم مطمئن باشید خانوادش با سرمایه کافی به یک کشور غربی خواهد رفت.اونوقت که باید بشینید و بحال خودمان گریه کنیم.

  2. مازیار:

    همشون مثل همن…. میر حسین و کروبی هم فرقی ندارن…

  3. وطن:

    بقول دوستمون یه عده بخاطر دشمنی با نظام هر مخالفی رو علم میکنند ..کمی عاقبت اندیش باشین ایران دیگه ار هرجو مرج و انقلاب در خسته شده و مطمین باشین هر تغییری مساوی با تجزیه و نابودی وطن خاهد بود امروز با سال ۵۷ خیلی فرق داره خوابهای بدی واس مام میهن دیدن

  4. وطن:

    والا بغیر از چندتا وطن فروش و چندتا تازه دانشجو شده ی جو گیر کی دنباله موسوی و کروبیه..ملت ایران جالبن تا دیروز بر علیه هاشمی حرف میزدن یکدفعه شدن طرفدار هاشمی …کی موسوی رو یادش بود حالا همه شدن میر حسینی خخخخخخ

  5. باران:

    متاسفانه عده ای از طرفدارای موسوی ته دلشون آرزو دارن که موسوی بمیره تا اونو بکنن علم عثمان و باندازن گردن نظام.حتی اگه دست خودشونم به موسوی میرسید تا الان کشته بودنش فقط برای اینکه باندازن گردن نظام و برن تو مجلس ترحیمش اشک تمساح بریزن.اگه یکم فکر کنید متوجه میشید کسایی که خبر مرگ موسوی رو شایعه کردند همون طرفدارای موسوی اند درحالیکه خودشونو عذاردار موسوی جلوه دادن.یعنی عناد با نظام تا چه حد…

    • مازیار:

      دیگه طرفداری نداره..

  6. ذذ:

    سران فتنه خودتی مرتیکه

  7. Pari:

    تو رو چه به نام پر عظمت حسین

  8. رضا:

    ما نمیزاریم موسوی رو اعدام کنن حالا میبینیم..

  9. حسین بسیجی:

    پس با این تفاسیر اعدام بهترین گزینه است تا از ازادی و پایان حصر لذت ببرد.

  10. حسین بسیجی:

    خداوند انتقام خون بسیجیان بی گناه را از این ادم های کثیف و خائن بگیرد . یادمان نرود الان که ما تحریم هستیم به خاطر جوسازی های این انسان های ترسو بود که باخت را قبول نکردن و اون حوادث مانند عاشورای۸۸ را درست کردند.میدونم الان که من این نظررا بدم بعضی ها بهشون بر بخوره و بگن پس احمدی نژاد خوب بود نه خیر نقل این حرف ها نیست نقل ترس و وحشت انداختن در جامعه است . ترس به خیابان رفتن بچه هاست,بحث آتیش زدن خیمه ها در روز عاشوراست یادم نمیرود روزی را که در همان سال ۸۸ پسر بچه ای از ترس اینکه اسیب نبیند با چشم های گریان در کوچه فرار میکرد. در پایان به کسانی که بگویند پس کشته شدگان جنبش سبز چی ؟ میخواهم بگویم هیچی چون به قول آقا نداشتن بصیرت آفت است و چون نتوانستند تصمیم درستی بگیرند و پشت به دین و رهبر خود کرده اند انشاالله خداوند از سر تقصیرات و دادو فریاد های بی فکر.انها در خیابان ها بگذرد . (لا اله الا الله)

  11. موسی:

    یاحسین ع میر حسین عزیز را یار باش اورا تو غمخوارباش،

    • حسین بسیجی:

      باشه حتما با کسی که طرفداراش در روز عاشورا سوت و دست میزدند امام حسین(ع): اگر دین ندارید ازاده باشید.واقای موسوی خیلییییی ازاده بودند وبه حدیث امام شان گوش کردند انشاالله خداوند از ایشان و دار و دسته های پست شان نگذرد.

  12. به مرام:

    خدا نکنه در شرایط فعلی بمیره پیراهن عثمان میشه

  13. محمد:

    حیف شد منتظریم جواب خساراتی که به کشور وارد کرده رو بده
    فرقی هم بین این و احمدی نژاد نیست هر دو کشور رو به لبه پرتگاه کشوندن

  14. علي علي اوغلو:

    خیال نکنید با تکرار فتنه ویا سران فتنه انچیزی را که میخواهید بدست میاورید حتی ۹ دی هم درد شمارا درمان نکرد تاریخ همه را درسینه خود دارد اگر یک ارزنی انصاف داشته باشیدوازتکبر وخودبینی بیرون بیائید وبه انچه و رسیده اید قناعت کنید باید سرتا پای میر حسین موسوی را طلا بگیرید ومجسمه اورا درهمه میدانهای شهرهای بزرگ کشور طوری نصب کنید که دزدان سیه روی مجسمه ها نتوانند شبانه انهارا بدزدندودیگر پیدایشان نشود میرحسین به برنامه های وشناختی که ازاحمدی نژاد داشت اعتراض داشت ومجال گفتگو را همانگونه که درسناریو نوشته شده بود ازوی سلب نمودند احمدی نژاد بهمین دلیل با هیچیک ازکاندیداها مناظره نکرد چون حرفی برای گفتن نداشت وبخاطراینکه مجال گفتگو درمناظره کذائی به وجود نیاید ان حرکات زشت وشنیع بگم بگم راه انداخت البته ایشان مجری سناریوئی بودن که درطبقات فوقانی تنظیم شده بود که خدا چنین رسوایشان کرد که امروزه تلاش میکنند دانشان را ازلوث غبار اوبزدایند اگر این توطئه نبود وحرف میرحسین سبز میشد اکنون ان ۸۰۰میلیاردلارپول نفت ودوبرابران سایر درامدهای غیرنفتی ودوبرابر مجموع ان تفاوت بی هدفمندی یارانه درخزانه ملت بجایجیب های بابک زنجانی رضا ظراب رحیمی بقائی خاوری وشرکائ گردن کلفت داخلی وخارجی انها جیرینگ جیرینگ میکرد درایتصوت امریکا غلط زیادی نمیکرد که دربرجام گردن کلفتی وپسا برجام چنین بی شرفی بکند چون انها قدرت جیرینگ جیرینگ وشللیک موشک را بهتر درک میکنند وماهم نیازی به برنامه اقتصاد ریاضتی نداشتیم فکر کنم ۴۰ سال برای بزک نمیر بهار میاد کافی باشد

  15. محسن:

    اهمیتی ندارد

  16. sahar:

    خداروشکرررررر…انشالله همیشه سالم و تندرست باشن

  17. Naser:

    با سلام .باید بگم که شرایط فعلی کشور به صورتی نیست که به اقای میرحسین موسوی گفته بشه سران فتنه

  18. سها:

    خداروشکرزنده است صبح خبرو شنیدم خیلی اعصابم خورد ان شالله خدا بهشون طول عمر بده و همیشه در سلامت باشن

  19. پگاه:

    سلامت باشن

    • حسین بسیجی:

      خائن سلامت باشد کسانی که دستشان به خون بسیجیان اغشته است این انسان های پست همان روزی که عاشورای ۸۸ اتفاق افتاد و رعب و وحشت در خیابان ها ایجاد شد باید اعدام میشدند تو رو خدا چشمانتان را بر روی حقیقت نبندین بصیرت داشته باشید. الان که ما چپ و راست تحریم میشویم به خاطر جوسازی های همین انسان های بی ارزش است که بهانه دست دشمنان ما دادند قبل از این ماجراها ما فقط تحریم به خاطر سلاح هسته ای بودیم . در ضمن هر کس جنبه باخت را ندارد غلط میکند در انتخابات شرکت بکند وسلام.

  20. خالقی:

    با سلام به عنوان یک ایرانی آذری زبان هیچ وقت دوست نداشتم میر حسین موسوی تحت تاثیر خاتمی و رفسنتجانی قرار می گرفت ونباید برعلیه ملت و نظام و رهبری موضع می گرفت و خلاصه حیف شد(همچنانکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که علاقه ای به دفع خودی های نظام ندارند.

  21. شررر:

    فتنه!

  22. ث:

    میشه لطفا اینقدر ایشونو با عنوان “یکی از سران فتنه” خطاب نکنید!!!!

  23. محمد رضا:

    خدا میر حسین موسوی رو حفظ کنه

    • حسین بسیجی:

      برای خرابکاری و تحریم های (حقوق بشری) بیشتر امریکا علیه ایران مردم چه گناهی کردن که بخاطر چند تا خائن و وطن فروش بسوزند.

  24. مهسا:

    حیف که خودشو با این کاراش خراب کرد

  25. مهدی:

    ایشالا زنده بمونه پیروزی بچه های انقلابو وقت ظهور آقا ببینه ،الهم عجل لولیک الفرج

    • حسین بسیجی:

      فعلا که دارن دوستاران و طرفداران بی بصیرتشان (مانند بازیگران طرفدارش و برخی سیاسیون بی فکر) سقط میشوند انشاالله به حق خون های ناحق ریخته شده بسیجیان , اتیش زدن پرچم ها در روز عاشورا خودشون هم از صفحه روزگار محو بشن. (یاصاحب الزمان)

  26. سهیل:

    کاش منبع موثقی داشته باشیم در جایی که …

  27. مصطفی:

    یه لحظه قلبم از کار افتاد…
    یاحسین میرحسین

    • حسین بسیجی:

      اسم زیبا و پاک امام حسین (ع) را با این ملعون بکار نبرید بس کنید جاهلیت را.

  28. وحید:

    تو اون شرایط بد حالا با دست یچیزی نشون داد ،اما یکم عاقلانه برخورد کنیم با این موضوع ،ایشون یا هرکسی دیگه وقتی یار زندگیشونو از دست میدن فکر میکنید شرایط روحی روانیه ی مساعدی دارن
    همیشه بجای دامن زدن به حواشی یکم منطقی باشیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.