دانشکده علوم پزشکی آبادان عضو هیات علمی می پذیرد

دکتر سید ˈمختار حسینیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با افزایش ۱۱ ردیف جدید به هیات علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای تکمیل کادر هیات علمی این دانشکده از میان فارغ التحصیلان در راستای تحقق اهداف برنامه توسعه آموزشی و پژوهشی عضو می پذیرد.

وی افزود: در فراخوان جدید اعضای هیات علمی در رشته های علوم تشریحی، ایمونولوژی، آموزش بهداشت، هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون، بیوشیمی بالینی، ویروس شناسی پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و فیزیولوژی پزشکی جذب خواهند شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

۷۱۰۲/۵۳۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. akbari:

    از دوست خوبمون بابت حس هم نوع دوستی اش تشکر می کنم اما بهتر اجازه به جوانان بیکار بدهد تا بجای اینکه پیمانی همکاری داشته باشند.

  2. یک استاد آبادانی و پزشک:

    سلام من یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در یکی از رشته های بالینی با سابقه ۲۲ سال تدریس و درمان هستم. از انجا که ابادانی هستم و معتقدم ابادان با توجه به سابقه و اهمیتش حقش داشتن یک دانشکده پزشکی فعال در راستای خدمت بیشتر به مردم محروم اجاست . مایلم داوطلبانه اکنون یا پس از بازنشستگی که بزودی خواهد بود با این دانشکده همکاری پیمانی داشته باشم . لطفا فراخوان عام با تبلیغات گسترده تر دهید که فعلا با نیروهای پیمانی و پروازی این مهم به وقوع بپیوندد. تشکر از این فکر مردمی و خداپسندانه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.