دایهاتسو و هشت بچه زبل!

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

نمایشگاه خودروی اندونزی، فرصتی برای معرفی هشت خودروی کوچک کانسپت از سوی دایهاتسو بود. خودروهایی که به نظر می‌رسد برای بازارهای جنوب شرقی آسیا طراحی شده‌اند.

Daihatsu UFC 2 Concept

Daihatsu UFC 2 Concept

دایهاتسو UFC2 با اینکه نام آن ما را به یاد انرژی هسته ای و غنی سازی می اندازد، اما یک نسخه تکامل یافته از دایهاتسو UFC است که برای استفاده روزمره مردمان شرقی تدارک دیده شده و از کارایی بالا و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این خودرو با ابعاد جمع و جور دارای هفت صندلی است.

Daihatsu CUV Concept

Daihatsu CUV Concept

CUV کانسپت نیز یک خودروی کراس اوور اسپرت یا Cross-over Utility Vehicle است که نام آن نیز مخفف همین عبارت است. با این حال خروج از جاده و زدن به کوه و رودخانه با آن عاقلانه نخواهد بود.

Daihatsu D-R Estate Concept

Daihatsu D-R Estate Concept

خودروی بعدی D-R Estate نام دارد که با موتور ۶۰۰ سی سی و با تاکید بر راندمان مصرف سوخت طراحی شده و یکی از معدود خودروهای کانسپت دایهاتسو در این نمایشگاه است که چهره آن واقعاً مفهومی است!

سایر خودروهای کانسپت دایهاتسو بیشتر شبیه مدلهای تولیدی این شرکت می‌باشند. مدل Ayla GT یک هاچ بک به ظاهر اسپرت و تیونینگ شده است. AYLA Luxury نیز همان گونه که از نام آن پیداست، نمونه لوکس‌تر همین خودرو است. در حالی که AYLA X-track یک کراس اوور با ویژگیهای آفرود مناسب به شمار می‌اید. دایهاتسو NC-Z و NC-Y هاچ بک‌های جمع و جوری می باشند.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.