دختر ۸ ساله دزدیده شده در ورامین در خوزستان پیدا شد

رئیس اداره اطلاعات شهرستان ورامین از بازگرداندن دختر ربوده شده به دامان خانواده طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی خبر داد.
حسن اصغر‌زاده گفت: ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه چهار فرد که در یک خودروی زانتیا قرار داشتند دختری را در باقرآباد ورامین تعقیب کرده و در فرصت مناسب وی را ربودند.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان ورامین اظهار داشت:این دختر کلاس دوم ابتدایی است و حدود ۸ سال سن دارد، پس از اطلاع این حادثه به ماموران کلانتری و با توجه به اهمیت این موضوع، پیگیری امر به سربازان گمنام امام زمان (عج) واگذار شد. کارآگاهان و افسران ما در اداره اطلاعات شهرستان ورامین و اداره کل اطلاعات استان البرز و استان خوزستان بلافاصله شروع به جمع‌آوری اطلاعات و بررسی‌های کارشناسانه کردند. ماموران ما دریافتند که سارقان پس از ربایش، دختر خردسال را به اهواز منتقل کردند، همچنین دریافتیم که ربایندگان از اعضای یک باند مخوف قاچاق مواد مخدر هستند.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان ورامین گفت: پس از ردیابی دقیق این اشرار آدم‌ربا، ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه باند فوق ضربه خورد و سه نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند. پس از بازجویی این افراد دستگیر شده دختر خردسال آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشت و از دستگیر شدگان نیز تعداد زیادی سلاح و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام امنیتی ابراز داشت: متهمان هم‌اکنون برای رسیدگی به جرایم مواد مخدر تحویل مقامات قضایی اهواز شدند و پس از طی این مرحله برای بازجویی در مورد آدم‌ربایی و رسیدگی به این جرم تحویل مقامات قضایی قرچک می‌شوند.

۲۸۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.