در شماره ۸۶ ماهنامه نسل برتر جزئیات تازه واردهای بازار خودرو ایران منتشر شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در شماره 86 ماهنامه نسل برتر جزئیات تازه واردهای بازار خودرو ایران منتشر شد

در شماره ۸۶ ماهنامه نسل برتر
جزئیات تازه واردهای بازار خودرو ایران منتشر شد

پرشین خودرو: شماره ۸۶ نشریه نسل برتر در چهارشنبه هفتمین روز از خرداد ماه بر روی پیشخوان روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، “لوکس مثل لکسوس” عنوان اصلی این نشریه است که به معرفی دو محصول تازه لکسوس در بازار ایران پرداخته است. از دیگر مطالب این شماره می‌توان به بررسی ورود دوباره پژو به بازار ایران اشاره کرد. در مطلبی دیگر دو محصول چانگ‌آن که توسط سایپا در ایران عرضه خواهد شد نیز معرفی شده‌اند.
“چینی اصل”عنوان گزارش اختصاصی خبرنگار نسل برتر از نمایشگاه خودرو پکن و بازدید از کارخانه بایک است. در این گزارش به زوایایی تازه از صنعت خودرو چین و تبدیل شدن آن به یک قطب قدرتمند در دنیا اشاره دارد.
در مطلبی با عنوان دیو دو رگه خودرو رضوانی BEAST به طور کامل معرفی شده که با تلاش فردیس رضوانی و همکاری شان مقدم به مرحله تولید رسیده است.
بررسی هاوال H8 در چین که بزرگترین شاسی بلند گریت وال به شمار می‌رود نیز از دیگر مطالب اختصاصی خبرنگار اعزامی نسل برتر به چین است. برای علاقه مندان به خودروهای تجاری نیز تازه‌ترین کشنده بازار ایران با نام فوتون آیومن به طور کامل مرود بررسی قرار گرفته است.
شماره ۸۶ نسل برتر به بررسی تاثیر گذارترین چهره‌های صنعت خودرو در دنیا پرداخته است. معرفی ویژه دو کانسپت ب ام‌و و مرسدس بنز نیز در این شماره گنجانده شده است. شما می‌توانید گزارش اولین تجربه رانندگی با ابر خودرو فراری لافراری را نیز در این شماره مطالعه کنید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.