دومین دوره مسابقات پینگ‌پنگ کاپ فجر افتتاح شد

۲۲م آذر ،

دومین دوره مسابقات پینگ‌پنگ کاپ فجر لحظاتی پیش با حضور مسوولان ورزش کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ کاپ فجر،‌ علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ورزش ایران در حال شکوفایی است و حضور ورزشکاران در بازی‌های المپیک نویدبخش آینده‌ای درخشان.

وی ادامه داد: مطمئن هستم با مدیریتی که در سطح کشور وجود دارد، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی کره و همچنین مسابقات دیگر پیش رو هم موفق باشیم و در رشته پینگ‌پنگ بعد از سال‌ها به مدال دست پیدا کنیم.

علی‌آبادی اضافه کرد: همین‌جا اعلام می‌کنیم در ورزش، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در کنار فدراسیون پینگ‌پنگ می باشند و امیدواریم آقای زارع‌پور (رییس فدراسیون) در مسیر خود موفق باشد.

همچنین محمد زارع‌پور رییس فدراسیون تنیس روی میز هم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی پنج ساله در مسابقات ۲۰۲۴ حداقل کسب یک مدال برنز آسیایی را در نظر داریم.

وی افزود: پس از حضور درخشان نمایندگان ایران در المپیک، رشته پینگ‌پنگ با اقبال عمومی روبه‌رو شده است.

همچنین رشته پینگ پنگ از مقطع ابتدایی در مدارس اجباری شده که این موضوع در استعدادیابی بسیار موثر است.

زارع‌پور هم‌چنین با اعلام این که فدراسیون تنیس روی میز کمیته استعدادیابی برای این رشته راه‌اندازی و سرمربی تیم‌های پایه را منصوب کرده است، گفت: همچنین کشور به پنج منطقه تقسیم شده که مراحل استعدادیابی در این مناطق به صورت جداگانه انجام می‌شود.

او در عین حال خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در این مسیر قدم برداریم باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با ما همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال جاری برگزاری پنج اردو برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، گفت: تا کنون سه اردو برگزار شده و پس از مسابقات فجرکاپ دو اردوی دیگر هم با حضور حریف تمرینی خارجی در آکادمی پینگ پنگ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، علی‌آبادی رییس کمیته ملی المپیک، سجاد معاون وزیر ورزش، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فدراسیون پینگ‌پنگ، شاه‌کرمی مدیرعامل تربیت‌بدنی وزارت نفت و شاهرخ شهنازی رییس سابق فدراسیون پینگ‌پنگ حضور دارند.

در این مراسم، از ندا شهسواری و نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ‌بازان المپیکی ایران ، همچنین امیر احتشام‌زاده به عنوان پدر پینگ‌پنگ ایران، مجید احتشام‌زاده بازیکن اسبق تیم ملی و شاهرخ شهنازی رییس سابق فدراسیون تجلیل شد.

اخبار دیگر این مراسم که همچنان ادامه دارد متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.