راهیابی ۱۵۱ مهارت آموز یزدی به مرحله استانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا – مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: مرحله استانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت با موفقیت ۱۵۱ مهارت آموز در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود .
به گزارش خبرنگار خبگزاری آریا منطقه یزد، آرش پژمان با اعلام این خبر افزو: چهاردهمین مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری در سال جاری برگزار می شود که تاکنون ۱۵۱ نفر به مرحله استانی راه یافته اند .
وی ادامه داد: رقابت کنندگان در مرحله استانی در ۲۹ رشته فنی و حرفه ای از جمله پلی مکانیک (اتوماسیون) ، ساخت و تولید ، مکاترونیک ، طراحی مهندسی مکانیک ، تراش cnc   ، الکترونیک ، طراحی وب ، جواهر سازی ، خیاطی ، رباتیک ، اتصالات ، کنترل صنعتی ، فناوری اتومبیل ، آشپزی و کابینت سازی به رقابت می پردازند .
پژمان بیشترین آمار شرکت کنندگان درمرحله استانی را  به ترتیب مربوط به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میبد ، مهریز و مراکز آیت الله خامنه ای ، آزادگان و شهرستان صدوق دانست و افزود : قبل از مسابقات کشوری و بعد از تعیین نمایندگان استانی در رشته‌های مختلف ، در هر رشته یک مربی انتصاب شده و اردوی آماده‌سازی مسابقات کشوری برای آموزش‌های سطح بالا و مانند مسابقات جهانی برای آنها برگزار می‌شود .
 وی هدف از برگزاری این مسابقات را کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان ، شناساندن اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی ، شناسایی اشخاص ماهر و نخبه ، ترویج و ارتقاء فرهنگ کار و مهارت‌آموزی و ایجاد سیستم ارزیابی نظام آموزش مهارتی عنوان کرد .


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Karolina:

    AFAICT you’ve corveed all the bases with this answer!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.