رشوه ۵ میلیارد ریالی، اتهام ش خ

خبرگزاری آریا – نماینده دادستان کیفرخواست ش خ یکی دیگر از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در بخش استانداری را قرائت کرد. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، ذبیح زاده در قرائت کیفرخواست ش خ شهردار وقت باغستان گفت: متهم ۵۰ ساله کارمند و بازداشت موقت متهم است به دریافت رشوه به مبلغ ۵ میلیارد ریال از د س.
نماینده دادستان  افزود: متهم در مرحله بازپرسی ضمن قبول دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرده است که این مبلغ را به صورت هدیه دریافت کرده اما در مراحل بعدی اعلام کرده است مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از بابت مشاوره طرح های د س بوده است که یکصد میلیون تومان آن را به فردی که  آقای ی د معرفی کرده بود با حضور ج الف به منظور هزینه در انتخابات پرداخت کرده است.
ذبیح زاده در ادامه گفت: با توجه به ماده سه قانون مجازات تشدید مرتکبین اختلاس ، ارتشاء و کلاهبردای برای متهم تقاضای صدور کیفر قانونی دارم.
در ادامه قاضی مدیرخراسانی خطاب به متهم گفت: اظهارات نماینده دادستان را شنیدید و از محتویات کیفرخواست و اتهام مطرح شده با خبر شدید آیا اتهامات را می پذیرید یا خیر که متهم پاسخ داد نمی پذیرم.
قاضی ادامه داد: مواظب اظهارات خود باشید و از خود دفاع کنید.

دفاع ش خ
ش خ یکی دیگر از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در بخش استانداری با رد اتهامات مطرح شده در کیفرخواست به دفاع از خود پرداخت.
متهم پرونده ش خ در دفاع از خود گفت: حدود پنج سال پیش یعنی سال ۸۶ با آقای د س آشنا شدم که از من دعوت کرد در ارتباط با پروژه های ساختمانی و در بخش خرید ملک در منطقه به وی مشاوره بدهم و با وی همکاری کنم.
متهم افزود: آقای د س آن موقع ساخت واحدهای ارزان قیمت در منطقه را که در راستای طرح های عمومی دولت بود دنبال می کرد که همه نیز در چارچوب قانون بود.
وی افزود: د س در نظر داشت در راستای سیاست های عمومی دولت مبنی بر ساخت واحدهای ارزان قیمت واحدهایی را بسازد که به من گفت  طرح های زیادی در داخل و خارج دارم و حجم کار طوری است که من نمی توانم در منطقه اشراف داشته باشم و به دنبال فردی آشنا به کار هستم و با ما همکاری کنید.
متهم گفت: بنده نیز با وی صحبت کردم که اگر بخواهم به طور تمام وقت در اختیار وی باشم باید از دولت جدا شوم چرا که کارمند دولت بودم.
وی افزود: براساس توافقی که انجام دادیم قرار شد در اولین فرصت از سیستم دولتی جدا شوم اما تا آن موقع به توافق رسیدیم نیمه وقت بعد از پایان وقت اداری به صورت مشاوره در خدمت د س باشم.
ش خ در ادامه گفت: بنابراین بیشتر از سه چهار ماه از آن موقع طول نکشید که از سیستم دولتی جدا شدم و به د س ملحق شدم و قضایا ادامه داشت که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به من داد .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.