سارق ” دزد و پلیس ” به سوال های شما پاسخ می دهد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سوال های منتخب خود را از طریق سایت باشگاه خبرنگاران از “بهنام تشکر” بازیگر نقش” ناصر” به عنوان یکی از سارقان سریال ” دزد و پلیس ” بپرسید.

باشگاه خبرنگاران؛ “بهنام تشکر” که از سال ۷۵ کار در زمینه تئاتر را آغاز کرده و در فیلم تلویزیونی “حبیب” و “تاکسی پلیس” نیز نقش آفرینی کرده است و با بازی در “ساختمان پزشکان” با عنوان ” نیما ” چهره ی خود را به عنوان یک بازیگر موفق معرفی کرد امروز در ” دزد و پلیس ” و در کنار هومن برق نورد بار دیگر “بهنام تشکر” از طریق تلویزیون شب ها میهمان خانه های مردم می شود.

بنابراین گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران قصد دارد به بهانه ی پخش این سریال از شبکه ی ۳ از میان سوالات شما از این بازیگر به چند سوال منتخب پاسخ دهد ؛پس شما می‌توانید با طرح سوالات خود در قسمت نظرات همین مطلب، منتظر پاسخگویی این هنرمند کشورمان باشید./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سلمان:

    سلام وب مفیدی دارید/باعرض شرمندگی یه سوال دارم شاید خند دار باشه ولی…؟
    من تقریبا یک ماهی است که یه وبلاگ ساختم وطبق درخواس تنظیماتش شماره تلفنم را هم گذاشتم همراه با …. .حالا سه روزی هست یه نفر دست ازسرم برنمیداره ومیگه که اگه با من نباشی من خودم را میکشم وخودش را هم دختر معرفی میکنه ودیروزهم توقسمت نظرهام گفته که دارم خودکشی میکنم حالا من میترسم که اگه اتفاقی واسش افتاد واسه من مشکلی پیش بیادفقط من باهاش از طریق قسمت نظرات پند باری پیام دادم/اگه امکان داره راهنماییم کنید اخه کل اینترنتا زیرورو کردم به هیجانرسیدم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.