سوارز خطاب به سران لیورپول: سر قول خود بمانید و مرا بفروشید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – باشگاه آرسنال با ارائه پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی قصد به خدمت گرفتن لوئیس سوارز مهاجم لیورپول را دارد.

به گزارش ممتاز؛ مسئولان باشگاه آرسنال با ارائه پیشنهاد جالب ۴۰ میلیون به علاوه یک پوند سعی در به خدمت گرفتن لوئیس سوارز مهاجم پر حاشیه لیورپول را دارند. توپچی های لندن در شرایطی این پیشنهاد را ارائه کرده اند که تمام بندهای مورد توافق یعنی راه نیافتن لیورپول به لیگ قهرمانان و پیشنهاد بیش از ۴۰ میلیون پوند در آن لحاظ شده و به نظر می رسد که دیگر سران لیورپول بهانه ای برای عدم فروش ستاره اروگوئه ای خود ندارند.

پس از رد شدن پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی آرسنال، آرسن ونگر با افزودن یک پوند دیگر پیشنهاد تازهی را برای خرید این بازیکن ارائه کرد و حالا خود سوارز هم خواهان جدایی اش از جمع قرمزپوشان آنفیلد شده: «سال قبل من می توانستم به باشگاهی بزرگ بروم، اما باشگاه به من گفت که این بار به لیگ قهرمانان راه پیدا می کنیم، حالا این اتفاق رخ نداده و انتظار دارم که آنها سر قول خود بمانند و اجازه جدایی مرا صادر کنند.»

او ادامه داد: «من نمی خواهم به تیم رقیب بروم تا با این انتقال به تیم محبوبم ضربه بزنم، فقط دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی کنم و این چیزی است که ما در قرارداد بر سر آن توافق کرده بودیم.»

سوارز در مورد پیوستن به آرسنال و تداوم حضور در لیگ برتر جزیره گفت: «لیگ جزیره لیگ فوق العاده ای است و هر بازیکنی آرزوی بازی در این کشور را دارد، من هم کارنامه درخشانی در این لیگ دارم. پس امیدوارم باشگاه بر سر قول خود بماند و با جدایی ام موافقت کند.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.