شایعه مرگ براد پیت بر اثر برخورد با یک درخت ! +عکس

برد پیت اخیراً قربانی شوخی‌های اینترنتی مبنی بر مرگ این بازیگر شده بود. شایعه‌ای که به سرعت در تمام آخر هفته در سراسر اینترنت منتشر شد این بود که این بازیگر در زمان اسکی روی برف در سوئیس به درختی برخورد کرده و کشته شده است.

ممتازنیوز :داستان دروغی مرگ این ستاره ۴۸ ساله بسیار شبیه شایعه‌ای است که برای چارلی شین در سال ۲۰۱۰ ساخته بودند ، چارلی که اکنون ۴۶ ساله است گزارش شده بود که به دلیل حادثه‌ای که در طول اسکی روی برف برای وی رخ داده کشته شده است.

عکس

گویی هر ساله تعداد زیادی از هالیوودی‌ ها قربانی این خبر شده‌اند از جمله لینزی لوهان که قربانی سریالی این خبر بوده است.آخرین بار در جولای ۲۰۱۰ گفته شد بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر فوت کرده است. ولی با وجود تمام خبرهای متفاوت از مرگ او ، این بازیگر ۲۶ ساله هنوز زنده است.

دیگر افراد مشهوری که ادعا شده بود فوت کرده‌اند ، جاستین بیبر ، بریتنی اسپیرز و تیلور سوئیفت بوده‌اند. حتی مایلی کایروس از سال ۲۰۰۷ چندین بار فوت شده اعلام شد و هر بار دلیل مرگ او غیر واقعی‌ تر بود.

عکس

با بررسی‌های صورت گرفته وب سایت اصلی که منشاء تمام این خبرها بود کشف شد و مدیر وب سایت گلوبال اسوشیتد نیوز در دفاع از خود عنوان کرد که در حقیقت کار او یک تبلیغ مجانی برای آن ستاره بوده است، چون این کار او به هیچ کس آسیبی نمی‌رساند و در مقابل مردم توجه بیشتری به آن ستاره می‌ کنند.

عکس

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود, مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۲۳ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, شایعه مرگ براد پیت, لینزی لوهان و مایلی کایروس, مرگ براد پیت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.