صالح: بازیکن ذخیره نداریم

۲۴ام بهمن ،

مجید صالح در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال یک گروه آنالیز خیلی خوب دارد که حریفان را در لیگ جام حذفی و همچنین مسابقات آسیایی آنالیز می‌کند. ما حریفان آسیایی خود را در لیگ کشورشان آنالیز می‌کنیم، در مورد تیم فجر هم همین کار را می‌کنیم و گام به گام جلو می‌رویم. دو بازی دیگر در لیگ داریم و سپس به آسیا می‌رویم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: فجر تیم جوان، باانگیزه و دونده‌ای است، شاید اگر شرایطی در تیم فجر اجرا نمی‌شود آنها اکنون پدیده لیگ بودند و با تیمی در میانه جدول بازی می‌کنیم، هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند انگیزه‌اش دو برابر می‌شود زیرا ما هم صدرنشین هستیم و هم اینکه بازی پخش مستقیم است و بازیکنان حریف می‌خواهند توانایی‌هایشان را نشان دهند.

مربی استقلال در مورد وضعیت بازیکنان این تیم گفت: اکنون تنها مشکل ما تعیین فهرست ۱۸ نفره تیم است ما اکنون بازیکن ذخیره در استقلال نداریم زیرا همه بازیکنان می‌توانند در ترکیب اصلی باشند و خدا کند همیشه این مشکل را داشته باشیم، یادم است در سه بازی آخر دور رفت از نظر بازیکن مشکل داشتیم اما اکنون تمام بازیکنانمان آماده و سرحال می باشند و فقط فرهاد مجیدی به دلیل سه اخطاره بودن غایب است.

صالح با اشاره به بازی‌های باقیمانده استقلال گفت: اگر خوش‌بینانه نگاه کنیم ۱۸ بازی دیگر در پیش داریم ۹ بازی در لیگ، ۶ بازی در مرحله گروهی آسیا که اگر صعود کنیم ۷ بازی می‌شود و ۲ بازی هم در جام حذفی تا به فینال برسیم بنابراین خودش یک نیم‌فصل است. در انتهای لیگ ایران هم بازیکنان دچار افت بدنی می‌شوند و هوا سرد می‌شود بنابراین از تمام نفرات استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد بازی در ورزشگاه حافظیه در شیراز گفت: شرایط هر مسابقه با مسابقه دیگر متفاوت است بازی در چمن طبیعی از نظر فیفا استانداردتر است و بهتر است که بازی در چمن طبیعی برگزار شود. نمی‌دانم چرا مسئولان فجر بازی در چمن مصنوعی را انتخاب می‌کنند با این حال بازی در حافظیه سبب می‌شود کیفیت مسابقه بیشتر شود.

صالح ادامه داد: شاید هم به خاطر ظرفیت کم ورزشگاه دستغیب بازی در حافظیه برگزار می‌شود این مسائل دیگر به هیئت فوتبال فارس و شورای تأمین شهر برمی‌گردد البته تیمی مثل سایپا سال‌هاست که نمی‌تواند در کرج میزبان حریفانش باشد.

وی در مورد اینکه چمن ورزشگاه حافظیه را چطور می‌بیند، گفت: آنچه که در بازی پرسپولیس و فجر دیدیم یک چمن خوب و رلی بود فکر می‌کنم کیفیت این چمن در حد چمن ورزشگاه آزادی باشد. البته در ایران برخلاف قوانین AFC تیم‌ها نمی‌توانند یک روز قبل از مسابقه در ورزشگاه اصلی تمرین کنند. اما ما آنچه را که در تلویزیون دیدیم چمن خوبی بود که زحمت زیادی برایش کشیده شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.