صحنه انتخابات را به نفع هیچ کس ترک نخواهم کرد

۲۰اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، “محسن رضایی” دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در نشست خبری خود که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه در پاسخ به سوال بعضی از خبرنگاران برگزاری کارناوال‌ها و تجمع هواداران خود در جلوی وزارت کشور هنگام ثبت‌نام را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: بنده در راهپیمایی امروز که به مناسبت هتک حرمت به حرم “حجر بن‌عدی” برگزار شد شرکت کردم و از آنجا بعضی اشخاص با من با سر‌دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه شدند باید بگویم که اتفاق حجر‌بن عدی اتفاق تلخی است که اگر با آن برخورد نشود سبب می‌شود که القاعده دیگری در جهان رخ دهد لذا ما باید آنها را کنترل کنیم.

رضایی دربارهٔ اینکه آیا شما از امکانات مجمع در ستادهای انتخاباتی خود استفاده می‌کنید؟ اظهار داشت: خبرها منتشر‌شده در این باره شایعه است و ما مثل دولت امکانات دولتی را در راستای انتخابات به کار نمی‌گیریم.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ بسته‌شدن روزنامه ملت ما اظهار داشت: بهتر است این موضوع را از صاحب امتیاز این روزنامه بپرسید.

رضایی تصریح کرد: بنده هر وقت احساس خطر کنم وارد عرصه می‌شوم و از این رو آمده‌ام که تا آخرین لحظه در صحنه باقی بمانم و بداد مردم برسم.

وی افزود: رأی مردم ناموس‌ است اما ذکر این نکته لازم است که در چارچوب قانون از آن حمایت می‌کنیم.

وی دربارهٔ رویکرد خود نسبت به خدمت سربازی در دولت آینده اظهار داشت: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور است اما در خصوص مسائلی مانند سربازی شورای امنیت عالی باید تصمیم بگیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ اینکه آیا حضور تجمع هواداران شما نشان از اردوکشی‌های خیابانی در انتخابات  سال ۹۲ است؟ تصریح کرد: اعتقاد دارم هر کس در چارچوب قانون عمل کند فتنه‌ای رخ نخواهد داد اما متأسفانه در کشورمان چون قانون دچار نواقصی است فرق انتخابات و تبلیغات مشخص نشده است از این رو فعالیت‌های انتخاباتی دچار مشکلات بسیاری است.

وی افزود: شاهدیم که متأسفانه دولت با فشار بر نامزدهای انتخاباتی امکان تبلیغات را برای آنها به راحتی فراهم نمی‌کند لذا چطور می‌شود ما حماسه سیاسی خلق کنیم.

رضایی تصریح کرد: هیچ‌گونه حرکتی را خلاف قانون اساسی انجام نداده‌ایم و باید بگویم کسانی که با ما در وزارت کشور همراهی کردند جزو راهپیمانان بودند و ما با تیم کمتر از ۱۵ نفر برای ثبت‌نام راهی ستاد انتخابات شدیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چون با ملت ایران ائتلاف کرده‌ام به نفع کسی صحنه انتخابات را کنار نخواهم کشید.

رضایی اظهار داشت: اقتصاد کشورمان درشرایط فعلی در حالت ویژه‌ای قرار دارد لذا برای مشکلاتی چون بیکاری یک نسخه تازهی را نوشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه جنابعالی با آقای هاشمی ارتباطی نزدیک دارید آیا او وارد عرصه خواهد شد اظهار داشت: اولا باید صراحتا باید بگویم به نفع هیچ کس ترک نخواهم کرد و ذکر این نکته هم لازم است که خبرهای آقای هاشمی را باید از خودشان پرسید بنده آزادگی خود را با هیچ کس تعویض نمی‌کنم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.